• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Fünke] Thunder Crackers D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
[Fünke] Thunder Crackers D

Artikelnaam: Thunder Crackers D
Artikelnummer: 490PL
Importeur: Funke Fajerwerki
Aantal per verpakking: 20 pakken á 4 stuks
Kruitinhoud: 2,0 gram flash
Classificatie: Cat. P1
Kartoninhoud: NNB
Prijs: €50,00

27750346_2095984590442472_5571628779215926398_n.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Funke krijgt op deze manier echt een grote Nederlandse fanclub:) nou moet ik echt mijn best doen om deze te scoren.dit lijkt mij zo'n leuk spul.

Ik heb ergens gelezen dat deze eigenlijk niet voor de Duitse markt zouden zijn, omdat deze een dunnere of zachtere huls zou hebben.

Ik heb ergens gelezen dat deze eigenlijk niet voor de Duitse markt zouden zijn, omdat deze een dunnere of zachtere huls zou hebben.

Flashkruit dus kan niet voor de Duitse markt bestemd zijn. Deze zijn voor de Poolse markt voorlopig, misschien haakt Zena nog in natuurlijk, deze kan ook in België verkocht worden.

Flashkruit dus kan niet voor de Duitse markt bestemd zijn. Deze zijn voor de Poolse markt voorlopig, misschien haakt Zena nog in natuurlijk, deze kan ook in België verkocht worden.

P1 mag met flash ook op de Duitse markt. Vorig jaar waren er aangepaste Crazy Robots te vekrijgen met flash.

P1 mag met flash ook op de Duitse markt. Vorig jaar waren er aangepaste Crazy Robots te vekrijgen met flash.

Oh chips ik zie nu P1 op de verpakking staan. Had gezien dat deze voor de Poolse markt bestemd waren, maar dan is Duitsland ook nog een optie!

Als deze inderdaad een dunne huls hebben en dan gevuld met flash, dan verwacht ik een wat fellere klap dan met de blackpowder variant. Daar kan je met een goede huls een goede doffe knal mee maken. Maar de echte oldschool rotjes blijven voor mij dan de blackpowder versie, op 1 of andere manier voelt dat wat ´robuuster´.. :D

Al waren ze volgens mij héél vroegah wel met flash toch? Misschien een veteraan hier die dat kan bevestigen?

Deze klinken toch wel erg lekker hoor! prijs is wel erg hoog, maar met een beetje zuinig aan stoken heb ik er vast veel plezier van :D

Volgens de jochies hier in de straat 5 euro voor een pakkie bij de plaatselijke voetbal.

Ik vind het gewoon weer jammer dat er zo een fantasie prijs aan word gekoppeld en dat je straks met een kerstbal aan moet komen zetten en eigenlijk nog steeds teveel betaald.

Volgens de jochies hier in de straat 5 euro voor een pakkie bij de plaatselijke voetbal.

Ik vind het gewoon weer jammer dat er zo een fantasie prijs aan word gekoppeld en dat je straks met een kerstbal aan moet komen zetten en eigenlijk nog steeds teveel betaald.

Maar niemand heeft gezegd dat dit de adviesprijs is die Zena hanteert. Dit is gewoon een prijs waar die op een Poolse webshop op staat. En Zena is nog zo gul om bij Funke producten gewoon de normale adviesprijs aan te houden en daar nog LVC korting op te geven. Dus al zou het 50 euro kosten, dan ben je dus gewoon een stuk goedkoper uit bij Zena dan in een andere winkel. En om een dure productie proces van oude kanonslagen nou te vergelijken met FP3 nitraatjes ( of waar je de vergelijking ook vandaan haalt ), dan snap ik waarom jij de logica van het prijsverschil mist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan