Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog ergens te krijgen in zeeland/oosten van noord Brabant? In roosendaal en steenbergen allebei niet, enkel nog luypaers
Ook hier langs geweest en ook hier uitverkocht.
Speciaal gebeld voordat ik zou gaan rijden en kreeg te horen dat ze ball python als vervanger hebben.In Roosendaal bij vetvuurwerk zojuist nog 5 pakken besteld om morgen op te halen.
Het is vet kut dat ze volgend jaar verboden zijn maar waarschijnlijk hadden we ze in deze vorm ook niet meer kunnen kopen #sterrenkoppen
Daar zouden ze ook op zijn, ook eerst naar gebeld net als vet vuurwerk.Breda dichtbij genoeg?
Daar waren ze vanmiddag al op. Prinsenbeek ook overigens.Daar zouden ze ook op zijn, ook eerst naar gebeld net als vet vuurwerk.
Speciaal gebeld voordat ik zou gaan rijden en kreeg te horen dat ze ball python als vervanger hebben.
Na 4 bestellingen en rondrijden en zoeken heb ik er toch uiteindelijk 2 pakken kunnen bemachtigen (waren ook de laatste 2, toevallig). Ben er heel blij mee, samen met alle andere single shots.
Zena leerdam had er nog genoeg!