[Funke NL] Kometenbomben 2

Heb je toevallig ook de Cracker Fountains besteld bij de bunker? Die krijg je dan waarschijnlijk niet. Showtails van Evo voor gekregen. De rest kreeg ik wel gewoon mee. De vuurpijlen, bengaals vuur, de Kometenbombe, en de Chuckoo gelukkig wel. Niet even mailen dat de Cracker fountains niet geleverd kunnen worden. Daar baal ik van????

20191230_152157.jpg

Vanochtend naar Zena Leerdam gebeld om met gekruisde vingers te hopen dat ze deze toppers nog hadden. 5 keer gebeld maar er werd niet opgenomen. Tot mijn verbazing werd ik 0900 terug gebeld en ze hadden ze nog volop! Apart zetten hoefde niet zeiden ze. Snel erheen gereden en ja hoor 2x deze geweldenaren meegenomen samen met 2x die van Luypears! Topservice trouwens in Leerdam! Ik was even bang dat ik de hype zou missen maar gelukkig nie!

Vanochtend naar Zena Leerdam gebeld om met gekruisde vingers te hopen dat ze deze toppers nog hadden. 5 keer gebeld maar er werd niet opgenomen. Tot mijn verbazing werd ik 0900 terug gebeld en ze hadden ze nog volop! Apart zetten hoefde niet zeiden ze. Snel erheen gereden en ja hoor 2x deze geweldenaren meegenomen samen met 2x die van Luypears! Topservice trouwens in Leerdam! Ik was even bang dat ik de hype zou missen maar gelukkig nie!
Ook naar Leerdam gereden en deze opgepikt samen met de Ball Pythons. Hebben er nog voldoende.

Is er iemand die een compleet (mooi) pak kometenbomben wil ruilen tegen Luypaers (ook mooi pak).

In de buurt kan ik nergens wat krijgen en moet morgen werken. Wil ze heel graag voor mijn verzameling.

Eventueel overkopen wil ik ook wel!!

Bericht me maar in een PM

Het hoeft niet persee dit jaar... :wink:

Woon in het Noorden (Zuidlaren)

Laatst bewerkt:
Helaas :cry: zijn niet binnen gekomen.
Slechte verdeling zeiden ze net tegen mij heb de als alternatieve van Zena 2 pakjes Ball Python.

Tuinmani Deventer, moet je ze wel via de site bestellen.

Vanmiddag geweest, zijn uitverkocht.

Vuurwerkkanjer in Fleringen had een uurtje geleden nog een laatste karton staan. Mij werd verteld dat ze hard gaan, dus bel voor de zekerheid even.

Back
Bovenaan