Funke Gold Fontänen

ajaxciedjuhh

VWC lid
Funke Gold Fontänen

Artikelnummer: 16150
Artikelnaam: Funke Gold Fontänen
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 112 gram
Aantal Schoten: 4st
Effectomschrijving: Wunderschöne Feuerwerksneuheit des Jahres 2019 von Funke Feuerwerk. Dieses Sortiment besteht aus vier unterschiedlichen Goldfontänen mit Farbsternen. In der hübsch gestalteten Schachtel befindet sich je eine Fontäne mit roten, grünen, violetten oder blauen Sternen, stets kombiniert mit langbrennenden Goldfunken. Einfach, aber traumhaft schön.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 4,95

Lekkere video tumbnail hoor, kerstboom + vuurwerk een gouden (ja leuke woordspeling) combinatie

Ik ben dit jaar speciaal naar Dream fireworks net over de grens gereden voor een prachtig assortiment van deze funke fonteinen.

Dit jaar weer, er zaten echt juweeltjes tussen...
Daar hebben ze inderdaad een hoop, als het niet op uitverkocht staat. Weet je toevallig of ze dat nog bijvullen of dat we het moeten doen met wat er staat

Daar hebben ze inderdaad een hoop, als het niet op uitverkocht staat. Weet je toevallig of ze dat nog bijvullen of dat we het moeten doen met wat er staat

Ze zullen aanvullen met nieuwe producten, echter had dream nog heel veel uitloopartikelen erop staan (bij Funke Roterbaron, Mei Banfa, Tears From Heaven etc.) deze artikelen hebben geen nieuwe batches en komen er dus niet meer bij.

Het blijft inderdaad afwachten wat Funke dit jaar kan produceren. Hoewel er al nieuwe producties zijn (geweest) van bestaande producten zijn de meesten nog niet aan bod gekomen. Wat ik begrepen heb is met name de productie van fijne goud effecten zoals in de Funkenweide nog een probleem en op dat gebied hoeven we dus niets te verwachten maar verder kan er in de loop van het jaar nog van alles gebeuren.

Nee sorry geen idee. Ik rij er dit jaar wel weer naartoe voor die fonteinen want het is prachtig spul..jammer dat dit niet in NL verkrijgbaar was, mooie degelijke fonteinen met speciale subtiele goudeffecten..

Back
Bovenaan