Full Sky

moontan

VWC lid
Full Sky is een 25 shots pot voor €27,50
Ik heb deze pot tijdens de jaarwisseling 2006-2007 afgestoken.
Bijzonder fraaie pot.

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film:Demo B&W 2007

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zag hem nog staan in het krantje van mijn dealer :) maar ik vind de pot niet echt mooi dat is mijn mening dan :bonk: weet iemand hoeveel gram er in zit ?????
:bye:

Nou ik vind hem wel mooi, bijzonder grote boeketten die bijna tot de grond uitlopen. Het kleine effectje tussen de boeketten door is wel gaar.

@Thundering, ik heb geen flauw idee hoeveel shots deze heeft, maar het zal niet meer dan 375 gram zijn. Als hij al ouder is dan zit hij tegen de 200 gram aan.
Echter maakt het aantal grammen een pot niet minder mooi of mooier..:wink:

Dat die boeketten in dat filmpje tot de grond reiken komt volgens mij meer doordat de bombetten niet hoog genoeg komen. Verder heeft deze pot wel iets, maar 27,50 vind ik voor Nederlandse potten, die nog onder de 200 grams wetgeving vielen, te hoog.

Ben tevens geen fan van Falling Leaves in deze vorm, heb het idee dat de de 15 gram pts vooral in de brocade, peony en crackling boeketten zitten verwerkt en dat er aanmerkelijk minder pts per schot Falling Leaves is gebruikt. De gedachte erachter is op zich best goed, alleen het Falling Leaves effect komt op deze manier heel sneu over vergeleken bij de andere effecten.

Je hebt zonder meer gelijk Jupilerfreak.
De pot is te duur. Ik had hem op aanraden gekocht.
Maar de pot doet wel zijn naam eer aan, hij zorgt voor een prachtige volle hemel.
En smaken zullen altijd blijven verschillen.
:wink:

ik vindt dat het filmpje wat in de begin post staat , 'n slecht idee over de full sky van lidu geeft , omdat er in dat filmpje nog 'n pot met falling leaves doorheen geschoten wordt , want er zit absoluut geen falling leaves effect in de full sky . dit filmpje van www.jpsweb.nl lost dat op .http://www.jpsweb.nl/Downloads/Vuurwerk Filmpjes 2006-2007/FullSky.wmv . want ik vindt het 'n geweldige pot , en daarom staat deze alvast op m'n lijstje voor komend oud en nieuw .

Laatst bewerkt:
dit is ook 1 van mijn favo lidu cake's... vind hem echt geweldig en dit jaar ontbreekt ie niet om 12 uur.. en die prijs vind ik prima voor zo'n cake 1 euro en een beetje per shot , vind ik niks te duur daar zit je nou eenmaal aan in deze tijd...

Dit vind ik echt een mooie pot, want op die demo waren de effecten erg groot.
Hier zit toch meer dan 200 gram in want in het foldertje stond dat er 350 gram in zat.

In ieder geval komt deze pot ook op mijn lijstje.

niemand die de afmetingen weet :shocked::sad::cry: ???

even iets heel anders , ik heb hem besteld met het idee 'n geweldige crackling pot in huis te halen maar wat blijkt nou , hij is totaal veranderd kwa inhoud .

helaas kan ik het filmpje niet plaatsen , maar hij is tezien op www.vuurwerkland.nl , en de nieuwe versie is in 1 woordt geweldig maar toch had ik liever de crackling zee van de vorige full sky versie gehad .

Laatst bewerkt:
Hier ben ik het niet met je eens mee damianus.
De full sky pot schiet nou salvo's en het enige wat ik mooi vind, zijn die golden willows op het einde.

Daarom koop ik deze pot dit jaar ook niet, want ik wou een pot die harde crackling die tussen door ook nog brocade crowns had. Tevens was die versie met crackling ook ongeveer van 40 sec en deze duurt nog geen eens s 20sec.
Ja het is persoonlijke smaak voor deze pot, maar ik krijg steeds meer een hekel aan de manier van vuurwerk maken van B&W. Steeds die effecten veranderen. rrrrr daar heb ik een hekel aan.

ik had de crackling versie , maar dat was niks positiefs , want het was slappe extreem slappe crackling , en op sommige momenten schoot hij door .

Ik vond het een prima pot. Geen idee welke versie ik had maar zal m volgend jaar zeker weer aanschaffen!

hier nog 1 youtube filmpje van de goeie harde crackling versie :
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hem ook gehad 2 jaar terug, was een hele fijne cake toen. Prijs moet niet verder stijgen trouwens, die is best hoog.

Back
Bovenaan