Full Sky [Pijlen Ass.]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: KY4705
Artikelnaam: Full Sky
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: 3 x 36 gram en 4x 40 gram
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Kartoneenheid: 10/1
Richtprijs: € 39,95

full_sky_rockets_2.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Iets om in de gaten houden. De Sky Runners vond ik de afgelopen paar jaar echt DE pijlen om te hebben. Hopen zijn deze net zo goed!

Effecten:*
1. Brocae blue star
2. Brocae white glitter
3. White glitter
4. Red star white glitter
5. Red wave white
6. Gold willow blue star
7. Red coco chrysantum

Laatst bewerkt door een moderator:
Best leuke pijlen. Alleen ontzettend duur. Voor €40,- heb je bijna 3 pakken LightYear. Dus voor elke bolpijl, 4 lightyear pijlen. Tja..dan weet ik het wel hoor. :D

Natuurlijk is dit geen sample, anders had ik ze wel eerder online gezet.. met een intro van China Red natuurlijk. Dit is gewoon een lange zoektocht geweest naar een goede bol / shell pijl assorti. Maar helaas valt één. van de pijlen (nummer 5 of 6) helemaal weg op de film. Doordat het effect lastig te filmen is.

Dus geen sample..

Laatst bewerkt:
Natuurlijk is dit geen sample, anders had ik ze wel eerder online gezet.. met een intro van China Red natuurlijk. Dit is gewoon een lange zoektocht is geweest naar een goede bol / shell pijl assorti. Maar helaas valt één. van de pijlen (nummer 5 of 6) helemaal weg op de film. Doordat het effect lastig te filmen is.

Dus geen sample..

Als je kijkt naar het filmpje in mijn eerdere post, en het tweede filmpje zit daar nogal wat verschil in...
Ik denk ook dat het 2e filmpje een china film is...

het spijt me maar zijn sample uit productie

En wie of wat is je bron?

2e film is sample dan zouden ze beter zijn dan de zink 905. daar zit 75 gram in per stuk en bij deze 40 en 36 gram.

Het 2de filmpje moeten wel samples zijn die minimaal het dubbele kruitgewicht aan boord hebben dan de 40 gram die hier toegestaan is.

Als deze effecten werkelijk uit deze pijlen komen,haal ik meteen 5 pakken.
Er is met 40 gram best een mooie pijl te maken,maar dit kan gewoon echt niet.

Ik heb opzich interesse in dit pakket,
Zou alleen willen weten welke effecten de grote en welke effecten de kleinere pijlen hebben...

Filmpje van de Vuurwerkhal is door Frits persoonlijk gefilmd. In de originele beelden worden alle producten tot drie keer dubbel geschoten voor batch testen.

Back
Bovenaan