Full Size [Uitloop]

moontan

VWC lid
IMG_6433.JPG

Artikelnummer: 846
Artikelnaam: Full Size
Bruto Gewicht: 8.000.
Netto Kruitgewicht: 500gram
Aantal Schoten: 98 Schots
Effectomschrijving: 98 waaiervormige schoten met harde burstknallen.20 schots groene parels,3 schos zilveren glittering willow,20 schots paarse parels,3 schots blauwe peony,s,20 schots groene glittering,3 schots groene glittering willow,20 schots zilveren glittering,3 schots zilveren glittering willow,3 schots paarse peony,s. Tot slot wordt de crackling chrysanthemum finale via goudstaarten de lucht ingeschoten
Tijdsduur: 30-35 sec.
Stijghoogte: 25 m.
Diameter effect: 20-25
Richtprijs: €99,95
Verpakkingseenheid: 1/1
Film: volgt
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat 'n blok zeg , die doen niet te zuinig met karton , en zullen ook wel niet te zuinig zijn met de prijs .
:bye::bye::bye:

Dat kan idd wel kloppen denk ik maar ik vind het zonde zon pot. Door de grote wat 50% uit houd en karton bestaat wordt deze pot onnodig duur gemaakt :(

Als ik het zo bekijk zie ik inderdaad echt verschrikkelijk veel onnodig ruimtegebruik....
Voor elk salvo nieuwe rij en telkens scheiden met dikke houten balkjes vind ik echt zwaar onnodig en puur stoendoerij eigenlijk van kijk eens wat een grote bak....
Fijne is ook als je deze neemt zit je gelijk al aan 8! kilo xD
Schiet al lekker op...
Jammer....

Mijn lesli dealer zei dat ie rond de 100 euro zou worden , tja het is gewoon spring wind maar dan 12 shots , die knallen , de rest boeit me gewoon echt niet dit is echt weer voor de mensen die er niks van weten en willen ( stoer doen ) met het grootste artiekel .

Ik zou deze nooit kopen , dan liever Super 500.

Grtz , Eric

Wat een belachelijk groot blok! compleet onnodig. Opzich is de uitwerking van dit blok niet slecht te noemen, maar 100 euro is veelste prijzig! Dit is simpelweg een verkooptruuk, een beetje zoals bij de fire barrel (vond de effecten wel oke, maar ook niet zn geld waard). Deze zal ik iig nooit aanschaffen ;)

Ja grappig. Op dat filmpje worden er 3 tegelijk afgestoken alleen ze staan achter elkaar dus het valt niet op. Ding is echt abnormaal groot zonder die latten ertussen is die gewoon 60 cm lang ofzo.

Full Size word in een dichte kartonen doosgelevert:

jaaoa048kk5.jpg

jaaoa050um3.jpg

jaaoa052fb2.jpg

jaaoa054fr3.jpg

Niet echt goeie foto's pas eerste jaar dat ik foto's van me vuurwerk maak. :wink:

Opzich was het toch een leuk ding hoor, maar denk de productie van het maken heel duur is als je ziet met al dat hout er in, als het niet zo duur was zou het zelfs een aanrader kunnen zijn.

Vind het een prachtige cake alleen de prijs is hoog voor de uitwerking ervan de tail zijn ook erg mooi dat valt mij het meeste op de boeketten zijn gewoon "normaal" naar mijn mening ,en dat kan niet voor die prijs verwacht je toch mooiere boeketten.

:)

Bruto Gewicht: 8.000.
Netto Kruitgewicht: 500gram

Staat gewoon in de begin post:wink:

Inderdaad, maar dat staat een post boven je en ook in de begin post:wink:
Zit je zowat direct aan je kilo's.

Don't buy, ik had hem vorig jaar, hij viel behoorlijk tegen. Voor dat geld kun je beter een mooi pakket kopen, of losse potten.

Back
Bovenaan