[Full Loaded] Night Fire

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
557_05.jpg

Artikelnummer: 557
Artikelnaam: Night Fire
Bruto Gewicht: 2.100 gr.
Netto Kruitgewicht: 190 gr.
Aantal Schoten: 13 Schots
Effectomschrijving: Silver tail going up, titanium flower with red palm, green glittering, purple tail going up, titanium with red palm, white glittering.
Tijdsduur: 17-22 sec.
Stijghoogte: 25-30 m.
Richtprijs: €18,50
Verpakkingseenheid: 6/1
Film: Vuurwerktoko.nl
Film: Demo Wolff 2007

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind Full Loaded toch wel zo,n goed nieuw merk he.
Dat bewijst deze pot toch ook wel.
4 verschillende effecten in een pot..
Prachtig en niet duur.
:cool: :cool:

deze heeft precies hetzelfde effect als de le mans . en trouwens de night fire kost nu 22,00 wegens de prijs verhoging van dit jaar .
:bye::bye::bye:

deze heeft precies hetzelfde effect als de le mans . en trouwens de night fire kost nu 22,00 wegens de prijs verhoging van dit jaar .
:bye::bye::bye:

Troost je, hij is slechts 2 euri gestegen naar 18,50.
Maar let wel op, dit zijn de adviesprijzen he, dealers kunnen de prijzen veranderen, zowel hoger als lager. Wel is dit een goede richtprijs.

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
plantenhal is tie maar 16.50
plantenhal is echt goedkoop kwa full loaded soms scheelt het wel meer dan 10 euro
maarja je krijgt ook nix gratis in voorverkoop

plantenhal is tie maar 16.50
plantenhal is echt goedkoop kwa full loaded soms scheelt het wel meer dan 10 euro
maarja je krijgt ook nix gratis in voorverkoop

Ik had deze ook gehaalt bij de plantenhal en is opzicht wel een goede pot voor die prijs

En is idd jammer dat je niks gratis krijg bij de plantenhal als in de voorverkoopt je vuurwerk bestelt maar ja

:bye::bye:

Lijkt mij hetzelfde als Le Mans, en zo uit m'n hoofd voor dezelfde richtprijs? Het blijven wel mooie effecten, hoewel ze hier wat kleiner lijken dan bij Le Mans.

edit; deze is tikje duurder, dan weet ik het wel :wink:

Back
Bovenaan