Fuego del Mar [Compound]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 8056
Artikelnaam: Fuego del Mar
Bruto Gewicht: ... gram
Netto Kruitgewicht: 945 gram
Aantal Schoten: 75 schoten
Effectomschrijving: Fuego del Mar is een 75 schots compound bestaande uit drie 25 schots 25 millimeter cakes. Met prachtige gouden tails met witte blinkers schieten de effecten de hemel in om te ontpoppen tot sierlijke gouden coconut efffecten met heldere dahlias en schitterende witte, gouden en rode blinkers.
Max. tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 2/1
Adviesprijs: € 99,00
Voorverkoop: € 89,00
Onlineprijs: € 79,99

O.a. te koop bij: St8mentvuurwerk.nl

image.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Bijlagen

• 8056 Fuego del Mar.png
    8056 Fuego del Mar.png
    376,2 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt door een moderator:
Tempo is behoorlijk laag, maar wel een sierlijke bak om lang te kunnen genieten want effecten blijven in deze video behoorlijk lang hangen. Mooie willows en het goud in de tweede vind ik echt prachtig.

Weinig belangstelling hier voor deze prachtige compound. Ik heb hem besteld voor een prima freakprijs. Ben heel benieuwd of het filmpje recht doet aan deze bak.

Ook besteld.
Gewoon een mooie compound om lekker lang van te genieten. Een leuke afwisseling tussen al het geweld. :yes:

Eddy.

De ideale compound in de vooravond en de aanloop naar het serieuzere beukwerk om 00.00 uur.
Alles draait om kwaliteit en elegantie. Verwacht geen dikke burst en mega spreiding, wel mooi uitgewerkte effecten en heldere kleuren. Voor cake 1 en 3 kwamen erg goed uit de verf, ondanks de wind. "Gold dust" om van de smullen, had bijna iets magisch uit een sprookje.

Ben benieuwd hoe anderen 'm ervaren hebben

Hij staat hier nog in de schuur en gaat de zolder op. Wilde toch wachten op betere weersomstandigheden. Mooi dat tie goed bevallen is !

De ideale compound in de vooravond en de aanloop naar het serieuzere beukwerk om 00.00 uur.
Alles draait om kwaliteit en elegantie. Verwacht geen dikke burst en mega spreiding, wel mooi uitgewerkte effecten en heldere kleuren. Voor cake 1 en 3 kwamen erg goed uit de verf, ondanks de wind. "Gold dust" om van de smullen, had bijna iets magisch uit een sprookje.

Ben benieuwd hoe anderen 'm ervaren hebben

Ik sluit mij hierbij aan. Mooie sierlijke bak met lekker lange tijdsduur. Mooi goud dat goed bleef hangen en ook mooie kleuren in cake 2. Boeketten niet heel groot, maar genoeg voor een mooi effect.

Hier mijn video. Let op, gefilmd met groothoeklens, waardoor de boeketten iets kleiner lijken dan in werkelijkheid.

Eddy.

Mooie stukje vuurwerk was dit. Ik hou wel van dit tempo. Effecten waren wel minder groots dan in de productievideo maar de schoonheid compenseerde dit voldoende.
Effecten ogen op de video kleiner dan in werkelijkheid door de groothoeklens.

Back
Bovenaan