FU (Fireworks University)

Hoe is de burst bij deze box? Ik heb een idee dat deze kooiloos is, gezien de spreiding van de boeketten en de matige spreiding voor 25mm. Met de kortingsactie wel echt interessant, maar lijkt mij te mooi om waar te zijn. Ik hoor graag het tegendeel!

Hoe is de burst bij deze box? Ik heb een idee dat deze kooiloos is, gezien de spreiding van de boeketten en de matige spreiding voor 25mm. Met de kortingsactie wel echt interessant, maar lijkt mij te mooi om waar te zijn. Ik hoor graag het tegendeel!

De Burst is zeker minder. De boeketten blijven minder lang hangen en idd een wat matige spreiding. Voor de adviesprijs had ik hem nooit aangeschaft.
De reden dat ik deze box voor de 2e keer dit jaar heb is de prijs. Voor 59 eurie een prima box. Dan moet je ook verder niet klagen vind ik.

De Burst is zeker minder. De boeketten blijven minder lang hangen en idd een wat matige spreiding. Voor de adviesprijs had ik hem nooit aangeschaft.
De reden dat ik deze box voor de 2e keer dit jaar heb is de prijs. Voor 59 eurie een prima box. Dan moet je ook verder niet klagen vind ik.

Thanks dat dacht ik al. Voor het geld heb je zeker niks te klagen. Maar persoonlijk heb ik liever dan een box met minder schoten en kruit die wel op m'n geheugen blijft hangen. Dus deze sla ik lekker over.

Ik moet zeggen dat ik het op het filmpje van gwgwgw wel een goede box vindt. Eerdere films konden mij niet overtuigen.

Op de demo kwam hij leuk over, maar zo in de straat vind ik hem een stuk beter overkomen zeg. Mooie box en erg scherp geprijsd, deze kan op de lijst voor dit jaar.

Op de demo kwam hij leuk over, maar zo in de straat vind ik hem een stuk beter overkomen zeg. Mooie box en erg scherp geprijsd, deze kan op de lijst voor dit jaar.
Had m voor 60 gekocht, viel niet tegen moet ik zeggen, maar ga m dit jaar niet meer nemen. Voor die prijs een transbomber erbij haha

Deze vorig jaar ook gehad. Prima box voor rond de 7 tientjes. De opbouw sprak mij erg aan. Toch denk ik niet dat ik 'm nog eens neem. Zoveel leuk spul in die price range... ach wie weet :tongue2:

Deze zal straks met een openingsactie of Black Friday ofzo te krijgen zijn voor 6 tientjes. Dat is ie echt wel waard hoor!

Had deze bak dit jaar, leuk ding, mooi tempo, maar zoals al gezegd de overgang tussen de vier cakes duurde net wat te lang voor het goede.

Hoe dan ook wel erg van genoten, net als de straat.

Ik had hier minder van verwacht maar wat een mooie box! Veel verschillende effecten en ze waren ook verassend groot. Tempo zat er lekker in dus naar mijn mening sowieso voor herhaling vatbaar.

Back
Bovenaan