-*- Friesland -*- Magic Vuurwerk Gorredijk / Noordwolde

Nou komen toch wat nieuwtjes binnen

op de demo te zien:

Lost Souls Heavy legend

Event Blending Scars

Event Red Aura W style
Event STARPALM

S***sjesilen

Keatsen

Zeer leuke demo gehad vanavond ! Blijft altijd leuk om bij Magic vuurwerk te komen. Al is het alleen al het kletsen met de freaks en eigenaren van Magic.

Toppertje van de avond was in mijn ogen "Keatsen"! Een omlabeling van een Zen cake, bij Magic voor een zacht prijsje te krijgen.

Foto's van vanavond:

IMG_0078.jpgIMG_0084.jpgIMG_0067.jpg

Een meer dan gezellige en prima demo avond achter de rug bij Magic Vuurwerk.
Was mooi om weer veel bekende gezichten te zien. En daarna ook nog een lekkere en eerlijke demo.
Alle producten enkelvoudig geschoten en ik heb een heel goed beeld gekregen van wat we mogen verachten uit de keuken van Zena en Rubro

Rubro producten waren echt uit de batches voor de consument en dus eerlijk en kwalitatief meer dan in orde.
Zena heeft de verwachtingen die ik van de producten had meer dan waar gemaakt. Ook de Burnit artikelen welke werden geschoten waren prima in orde.

Toppers waren de Zena Cake box / Rubro's Blending Scars en Havana Palmtree
De grootste opvaller was net als Lidu zegt : Keatsen >> Fish mines met hele dikke blinker en palm boeketten erboven en dat voor een heel fijn prijsje.

Viel me op dat zena mooi blijft hangen en velle kleuren heeft met mooie blinkers .keatsen was wel heel mooi
Met fish mines onderin top

ik was zeker verrast over de friese potten vooral die met fish mines:D ps aftershock zet de koffie maar klaar ik kom zeker de eerste dag effe buurten bij je:bye:

Dat was niet super, snerpende fluiters, die in alle richtingen vlogen
Eigenlijk was het de minst mooie cake van de avond
En als je het persoonlijk aan me vraagt ook de slechtste cake van de hele demo

Tijdje geleden verkochten jullie de Shock Syndrome in de zena webshop voor €9,95
Deze staat er nu niet meer op. Komt deze nog wel in de losse verkoop terug?
Want dan pak ik er bij t afhalen van mn bestelling nog een paar mee ! :)

Helaas is deze helemaal uit het assortiment, het loopt hard met de Zena producten, komt ook dat zij waar maken wat ze laten zien
Ga nog wel andere acties doen tijdens de losse verkoop
Toch bedankt voor je bestelling

Mvrgr
Magic

Vanaf morgen gaan we weer los :D
Ik sta vanaf morgen in de winkel in Noordwolde en kan niet anders zeggen dan dat ik er heel veel zin in heb!!!

Iedereen heel veel plezier tijdens de strooptochten en de verkoopdagen!

Iedereen nog de allerbeste wensen, voor diegene die bij ons zijn geweest, heel erg bedankt voor je bezoek
Ook in 2014 staan de buurt assortimentjes weer klaar en komen er weer leuke nieuwe producten uit China naar Nederland
Graag tot volgend seizoen

MAGIC VUURWERK

Laatst bewerkt:
Zo ik heb gehoord dat ze bij MAGIC Vuurwerk de eerste 100 buurtjes weer hebben besteld, met eigen label natuurlijk

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan