-*- Friesland -*- Magic Vuurwerk Gorredijk / Noordwolde

Zo, het begin is er weer,

De buurtjes met ons eigen label gaan dit jaar 75 EURO kosten maar let op!
we hebben maar 125 doos dus op=op en de eerste bestellingen zijn al weer binnen

We hebben nog een restant thunderkings van Rubro staan voor de gekke prijs van 1 euro per pakje
Ook hebben we onze Friesland collectie uitgebreid met het "Fryske Hynder" mooi 8 schots cake met een leuk prijsje

De Clash Rockets gaan dit jaar 25 euro kosten en volgens Ruud zijn ze Giga Goed!!
Oh ja Bij de Event 1 tot/met 5 doen we dit jaar weer de actie 2+1GRATIS
Bij de 4 Grote Boxen krijg je er een cake extra bij

We hebben deze acties bedacht omdat we de verkoopruimte 125% groter hebben gemaakt van 50m2 naar 130m2
Dus kom kijken en kopen bij Magic Vuurwerk Gorredijk
En natuurlijk volgt er in December een Demo dit jaar weer in Gorredijk

Magicvuurwerk

Paar vragen:

1. Hoe kunnen we waar wanneer bestellen? Aangezien er blijkbaar nu al mensen hebben besteld...
2. Is er ook een actie/korting op de Event-lijn waarbij je niet met 3 dezelfde cakes zit opgezadeld?
3. Zijn de 4 grote boxen de adviesprijs, en dan krijg je er een cake bij? Van welke waarde? Ook mogelijk ipv die extra cake korting op de adviesprijs te krijgen?

Eventjes langs komen kijk op de site van RDG-satelliet.nl voor de openingstijden van de winkel je kunt dan je bestelling opgeven en betalen

We doen de event niet in de mix, als je met vrienden besteld, moet je ze onderling gaan mixen

Ik geef de event1 (oldstyle) gratis bij de GROTE event boxen
Deze actie geldt ook alleen voor Leden van VWC of de helft van de waarde van de event1 cake korting op de Grote Event serie

Laatst bewerkt:
Afgelopen jaar mijn Rubro spul bij Magic vuurwerk gehaald. Prima geholpen een extratje boven op de al scherpe prijzen! En iemand die even mee liep naar de auto omdat het toch aardig wat dozen waren! :)

Dit jaar kies ik voor een winkel waar ik alle merken die ik wil hebben in 1x kan krijgen maar Magic vuurwerk is zeker een aanrader! :)

Nijjiersdei 24 schots a 500 gram, vernieuwd ?

Voor degene die met meerdere mensen kopen is de aanbieding met immortal gold top ! € 104,00 ps

Kan het kloppen dat jullie niet alle rubro potten in de folder hebben staan killer instinct
En de nieuwe Event cake:rolleyes:

Alle event en Legend serie producten heb ik bij Ruud besteld, ook al staan deze niet in de folder wel in de zaak aanwezig, zulke toppers kunnen gewoon niet ontbreken

Op de Shogun collectie van Schuurmans 50%korting dit staat ook niet in de folder!!

Hey wat zie ik nu, de acties op de webshop aangepast?
Geen 2+1 gratis meer op de dikke Event serie?

Maar wel nette prijzen per stuk nu......

wordt steeds beter:D:D:D:D:bye:

ook wij zijn goed en vriendelijk ontvangen! een top service en de demo was goed ,jammer dat de boxen niet zo gingen als ze hoorden tegaan maar ja dat kan gebeuren toch?

Gister avond even langs geweest in Gorredijk.
Verkoopruimte ziet er zeer goed en ruim uit zo, stuk beter dan voorheen !
Vlotte service en goede prijzen !

Back
Bovenaan