Freestyle Rockets 10 [Pijlen ass.]

Hopelijk kan ik deze dit jaar nog wat pakken scoren voor een leuke prijs :D kan ze alleen vinden in pakjes van 3

49196516_2302676929765162_1115612661304786944_o.jpg

Mijn favoriete pijlen van NL. Loeiharde knal en flinke boeketten. De willow vervaagt een beetje snel, maar daar kan ik mee leven!

Blijven me elk jaar weer verbazen. Zeer harde burst, grote effecten en voor 25 in de vvk ook nog niet zwaar geprijst. Vwt doet er goed aan deze nog jaren te houden en niet aan te spijkeren

Qua prijs kwaliteit verhouding zijn ze best goed, maar niet de beste 40 grammers op de markt. Afgelopen 2 jaar heb ik ze gehad maar ik vind ze niet bijzondere tenzij ik een afwijkende batch heb of zo

deze pijlen hebben fraaie burst en goede prijs/kwaliteit verhouding. voor herhaling vatbaar.
Minpuntje was wel dat bij 2 pijlen de stok los lag in de verpakking wat ik zelf met plakband heb gefixed. Ook bij de nadere pijlen leek de verbinding niet heel stevig.

Overigens vond ik een algemeen minpunt bij mijn vuurwerktotaal bestelling: alles leek in een grote doos gekwakt waarvan de bodem los zat. In meerdere potten zaten deuken en er ontbrak een en ander (klein grut). Wellicht dat de bodem er al eerder onder de doos uit was gescheurd waardoor dus de 2 pijlen ook waren beschadigd

Ik kreeg deze als vervanger van de Light Year, zonde. Light Year 2018 versie was echt top, geen idee hoe het met de 2019 batch zat. Maar goed hier dus een filmpje er van.

Back
Bovenaan