scootflyer VWC lid 18 mrt 2009 #162 is het niet zo dat als het de uitdager niet lukt, jij weer duizend euro krijgt?? dan wil ik best een dealtje met je maken hoor, hahahahah
is het niet zo dat als het de uitdager niet lukt, jij weer duizend euro krijgt?? dan wil ik best een dealtje met je maken hoor, hahahahah
W witte reus VWC lid 18 mrt 2009 #163 moontan zei: Waar blijft mijn uitdager haha? Klik om te vergroten... Nou... misschien wil ik het wel proberen. Kijken hoever ik kom. Kom ik trouwens weer op TV.
moontan zei: Waar blijft mijn uitdager haha? Klik om te vergroten... Nou... misschien wil ik het wel proberen. Kijken hoever ik kom. Kom ik trouwens weer op TV.
pyro-power VWC lid 13 aug 2009 #165 scootflyer zei: is het niet zo dat als het de uitdager niet lukt, jij weer duizend euro krijgt?? dan wil ik best een dealtje met je maken hoor, hahahahah Klik om te vergroten... 500 Euro + nog een dagje een VIP treatment
scootflyer zei: is het niet zo dat als het de uitdager niet lukt, jij weer duizend euro krijgt?? dan wil ik best een dealtje met je maken hoor, hahahahah Klik om te vergroten... 500 Euro + nog een dagje een VIP treatment
Green-Power VWC lid 14 aug 2009 #166 Hey Fred, Knap dat je dat kan zien petje af ben wel wat laat met kijken maar beter te laat dan nooit. greets
Hey Fred, Knap dat je dat kan zien petje af ben wel wat laat met kijken maar beter te laat dan nooit. greets