Fred in: Ik wed dat ik het kan [vanavond 20.00]

moontan

VWC lid
Jongens, gisteren had ik de eer om mee te mogen doen met het programma :
" Ik wed dat ik het kan"
Aan de hand van videobeelden moest ik 6 vuurwerk artikelen herkennen waarvan ik er 1 fout mocht hebben.
De uitzending is 28 december 20.00 uur. Ik zit helemaal achterin het programma.
Mattenfreak,Kruitsnuiver, Mantronix, Maris en Merel ( freaks VWC) en mijn vrouw en dochters waren op de tribune aanwezig om mij aan te moedigen, jullie allemaal nog heel erg bedankt voor jullie komst naar de studio en jullie steun.

Ik vertel niets verder over mijn opdracht verder en de einduitslag. Anders neemt het de spanning bij het kijken volledig weg.

Maar gaan jullie allemaal kijken zondag de 28e?

Groetjes Fred

Laatst bewerkt:
Ja, het was erg gaaf om eens een opnamen bij te kunnen wonen.
Erg leuke uitdagingen in deze aflevering moet ik zeggen met klap op de vuurpijl fred in actie:wink:

Zeker allemaal kijken volgende week:D

Was een leuke show ja, verder ook grappige uitdagingen, maar die van Fred spande de kroon natuurlijk. :wink:
Het was leuk om het een keer bij te wonen en Fred aan te moedigen.

Allemaal zeker kijken ja, Fred ten voeten uit en met een lastige weddenschap!

Echt helemaal goed dit, echt hardstikke leuk!

en het mag wel raar lopen als fred dit niet tot een goed einde heeft gebracht ;)

ik ga zeker kijken!

cool! ik kijk dat progamma wel eens! ik ga zeker kijken! ik ben wel beniewd hoe het staat met jou kennis!:wink::p

Idee jatter. Wilde het er zondag over hebben om het ook te gaan doen.

Kan ik je misschien zelfs nog wel verslaan (A)

Zeker kijken:)

Hoop dat het is gelukt, want 1000 euro is niet niks.

Ik fred dat ik het kan:wink:

Laatst bewerkt:
Erg leuk! Ga zeker kijken (of neem het op).

Kan ik eindelijk aan mijn ouders laten zien wie die oude man bij de show in Utrecht was :D

Overigens nog een vermelding dat het een geweldige ervaring was om mee te doen aan het programma
Afgelopen maandag moest ik auditie doen.
Gisteren overdag 2x repetitie en uiteindelijk de generale repetitie.
Ik ben daar volledig in de watten gelegd.
Een eigen kleedkamer, voorzien van een bed, eten en drinken.
Ik werd geschminkt, bezoek aan kledingadviseuse, diner in restaurant, en de gehele dag begeleiders bij me.

Als je denkt dat je ergens goed in bent mannen: geef je op want je krijgt de dag van je leven en de kans op 1000 euro.!!!!

Haha, ik ga zeker kijken Fred, ik zag het een paar dagen voor het eerst dit programma en kwam op het idee misschien mee te doen om aan de hand van filmpjes te zeggen welk vuurwerkeffect het is :p

Haha erg leuk Fred, kan het helaas die dag niet kijken want dan ben ik al hard aan het werk in de vuurwerkwinkel...Maar kijk het later nog wel terug op uitzendinggemist!!

En als je gewonnen hebt? Gaat geld naar vuurwerk denk haha!

Ow en het is toch ook als je denkt dat je het beter kan, en je doet dan ook dat je dan een groter geldbedrag nog krijgt! Misschien een idee voor een aantal...:)

Back
Bovenaan