Freakavond Huboxl - 25 oktober

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Beste leden,

Vrijdag 25 oktober is er weer een freakavond bij Huboxl in Emmer-compascum.
Iedereen is weer van harte welkom om er samen een gezellige avond van te maken.
De freakavond start om 18:00 en eindigt om 21:00.
Ook zal er een snackwagen staan voor de mensen die honger hebben, wel op eigen kosten.

Wij zijn benieuwd wie er allemaal komen.

Laatst bewerkt:
Beste leden,

Ook zal er een snackwagen staan voor de mensen die honger hebben, wel op eigen kosten.

Erg leuk! helaas voor mij echt te ver rijden! veel plezier allemaal :)

Hartstikke leuk! Zal er proberen bij te zijn alleen is het werkschema nogal verrassend de afgelopen maanden dus het is niet 100 procent zeker. Wil graag freaks ontmoeten en hun visie betreffende producten beter begrijpen, ben nogal vastgeklampt aan 1.2” en burst en dat mag wel wat bijgeschaafd worden.

🫡

iedereen is natuurlijk van harte welkom, deze avond zijn er weer leuke aanbiedingen die alleen die avond gelden , natuurlijk staat er een hapje en drankje voor jullie klaar en hebben we weer veel leuke bijzonderheden die avond , wie gaan we zien?

Ik moet helaas verstek laten geven omdat ik al ergens anders een feestje heb - jammer, want het was vorig jaar (2e freakavond) leuk om een aantal forumleden te ontmoeten + Rodney en team. Goed verzorgde avond voor en door liefhebbers; aanrader wat mij betreft

Beste leden,

tevens zijn er deze avond meerdere special guests en natuurlijk veel unieke acties die alleen deze avond zijn te scoren
ook is deze avond bedoeld om al onze nieuwe producten/ acties te bespreken en natuurlijk je bestelling te plaatsen
deze avond doen we ook een give away , bestel je deze avond maak je kans op dit pakket !

tijdens deze avond hebben we o.a. 4 special guests , een cat1 vuurwerkshow , snackwagen op locatie , unieke acties , give away ( maakt kans bij een bestelling), hapje en drankje en natuurlijk heel veel slap gelul en gezelligheid

wie gaan we zien?

Helaas ga ik het niet redden ivm werk. Iedereen een leuke avond gewenst vrijdag. Het is al bijna zover, had er graag bij willen zijn.

Back
Bovenaan