Freakactie Vuurwerk Vathorst 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Woow, jullie hebben een mooie collectie, en die karton aanbiedingen zijn zeer goed!

EDIT:
Ik krijg ook niets in de winkelwagen :confused:

Edit 2:
Je moet inloggen om dingen toe te kunnen voegen aan de winkelmand :idea:, of jullie hebben het inmiddels gefixt :D

Ik kan geen eens een account aanmaken :) Dus bestellen gaat mij helaas nog niet lukken. Stress!!! :P

Dan kijk ik morgen via de computer wel, want als ik op bestellen druk blijft hij maar denken.

Wat een prachtige prijzen en een prachtig assortiment is er dit jaar weer zeg. Bedankt voor wederom een freakactie hier!

Ik krijg deze melding bij het afrekenscherm:

w6xoj6.png

Op mijn ipad werkt de site perfect totdat je probeert een item in de winkelwagen te leggen. Dan krijg ik een eeuwig durend rondraaiende cirkel te zien. Op mijn android telefoon werkt het wel. Ik heb overigens een account aangemaakt. Wellicht dat deze feedback helpt om de problemen die meerdere mensen blijkbaar ondervinden, op te lossen.

Ik krijg deze melding bij het afrekenscherm:

*knip*

Bovenstaand probleem kwam omdat ik ergens m'n gegevens niet goed had ingevuld. De site werkte net bij mij en ik heb een zeer mooie bestelling kunnen doen! :D Mijn doel was om dit jaar een vuurwerktotaal-dealer in de omgeving te vinden met een leuke korting, maar dat is nu al gelukt! Al behoorlijk wat dingen van mn wishlist kunnen afstrepen.

Het bestellen om in het winkelmandje te krijgen lukt zowel op m’n telefoon als op m’n computer niet...

Als je op een Apple product probeert te bestellen (wat niet lukt, wetende uit eigen ervaring) kan je de Google Chrome app downloaden, dan lukt het wel :cool:

Ben eigenlijk benieuwd naar de Suprise box. Is dit nou een karton met 6 cakes (daar lijkt de afbeelding op), 6 zelf samengestelde cakes of een cakebox? Wil wel ongeveer weten waar ik m'n geld aan uitgeef.

Ben eigenlijk benieuwd naar de Suprise box. Is dit nou een karton met 6 cakes (daar lijkt de afbeelding op), 6 zelf samengestelde cakes of een cakebox? Wil wel ongeveer weten waar ik m'n geld aan uitgeef.

En wanneer is de bekendmaking? Hebben jullie een vaste datum of maken jullie dat bekend zodra alle surprise boxen verkocht zijn?

In het zuiden is de mystery box van 50 euro de chaosphere geworden... Die staat ook nog niet bij jullie op de website, zou dat hem dan zijn:p

Zelfs als ik ingelogd ben krijg ik niks in mijn winkelmandje.
Werkt het bestellen bij ieder ander wel gewoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan