Freakactie Vuurwerk Riezebos Amersfoort 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
1k0.jpg

Ik ben een beetje teleurgesteld over je reactie, we zijn nog geeneens begonnen en je hebt nog geen dagactie gezien. Ik zeg hou dit topic in de gaten er komen nog genoeg aanbiedingen en die 30 procent korting is niet mis toch?

P.s het is bijna 17 00.... :)

Ik kan me wel redelijk in zijn reactie vinden. Ook ik zoek een aantal leuke boxen en Amersfoort is voor mij aardig goed aan te rijden. De dagaanbieding is een hele mooie actie, alleen ik weet nog niet wat er komen gaat. Dit weerhoudt mij ervan om te bestellen, want ik wil graag in 1x mijn bestelling plaatsen, zonder het risico te lopen dat ik voor 2 boxen naar Amersfoort moet rijden. In het geval de andere 8 dagaanbiedingen me niet aanspreken.

Elders kan ik in 1x mijn keuze maken uit meerdere aanbiedingen. Dan ben ik bereid om iets langer te rijden, maar heb ik in 1x mijn collectie compleet.

Uiteraard top dat er een actie is, maar ik laat het schieten om bovenstaande reden.

Ik kan me wel redelijk in zijn reactie vinden. Ook ik zoek een aantal leuke boxen en Amersfoort is voor mij aardig goed aan te rijden. De dagaanbieding is een hele mooie actie, alleen ik weet nog niet wat er komen gaat. Dit weerhoudt mij ervan om te bestellen, want ik wil graag in 1x mijn bestelling plaatsen, zonder het risico te lopen dat ik voor 2 boxen naar Amersfoort moet rijden. In het geval de andere 8 dagaanbiedingen me niet aanspreken.

Elders kan ik in 1x mijn keuze maken uit meerdere aanbiedingen. Dan ben ik bereid om iets langer te rijden, maar heb ik in 1x mijn collectie compleet.

Uiteraard top dat er een actie is, maar ik laat het schieten om bovenstaande reden.

Stuur mij even een PB we kunnen ongetwijfeld wat voor je betekenen.

Top actie en mooie eerste aanbieding! Kwam alleen nog een foutje tegen. Als je in winkelwagen zit en klikt op verder winkelen wordt je hele winkel wagen geleegd.

Hoeveel waren het er nog Kwintos? :') Had mijn bunker ook wel vol willen zetten maar gaat daar een mooi crossette projectje worden neem ik aan? :p

De webshop van Riezebos heeft een make-over gekregen :) Het ziet er moderner uit, met een betere opmaak.
Check het zelf!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan