Freakactie Vuurwerk Huizen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogelijk heb ik er nog een beschikbaar maar dat weet ik pas na het weekend.
Dus mocht er nog iemand zijn die interesse heeft stuur mij een pm of email, mocht ie dan als nog vrij komen dan kan ik nog iemand blij maken.

Wie het eerst komt....

Tevens zijn er nog een beperkt aantal Big19's beschikbaar, ook dit zijn naar alle waarschijnlijkheid de laatse die ik heb.

En er is weer 1 karton big 19 minder beschikbaar. De afhaaltijd was een probleem dus even een PB'tje heen en weer gestuurd en dat is ook geregeld. Bedankt voor de actie en service, tot de 30ste!

Nog liefhebbers voor de Phantom van Royal? Moet per twee besteld worden en heb aan eentje wel genoeg eigenlijk. Adviesprijs is €124,95.

Alcatraz, Cruel Traction, Triple Trouble, Wall of Gold, Curious, Silent Trails (x2), Velocity, Cruelty hier besteld. Help,, wordt te veel aangeboden om niet af te halen:P

Ondertussen ook al het een en ander hier besteld,

- 1x karton Alcatrez
- 1x karton Sky Palms
- 1x karton Big 19
- 1x karton Black Cobra 95
- 2x Final Fate

Boxen,

- 1x Cruel Traction
- 1x Garden of Eden
- 1x Wonderful World

Wie weet ga ik Patrick nog meer blij maken maar bij deze Vuurwerk Huizen grote dank. :p:)

Wie o wie wil met mij een karton big 19 delen? (2 stuks in een karton dus ieder 1).dan betaal je per pakket big 19 maar 65 eu!

Je hebt nog tot en met zondag de tijd om gebruik te maken van onze freak actie!
Profiteer nog snel van mooie korting die in het meeste geval 30% bedragen !

Is de afhaaltijd die graag zou willen niet meer beschikbaar, stuur dan even een pm of email naar [email protected] en dan kijken we even of we plek kunnen maken ;)

www.pyrofreakshuizen.nl

Wanneer je een vol karton van iets hebt besteld krijg je het dan zonder kooi mee ? Vorig jaar lelijk aan het ijzer gesneden met het verwijderen van die ramp dingen.

wat denk je? je krijgt die kartonnen zo goedkoop omdat ze er ook minder werk van hebben. In principe is het gewoon doorleveren. Voor die korting mag je zelf wel een beetje knippen toch?
En als ze het wel doen dan is het gewoon een superservice.
greetzz

Op onze site staat de titanium Thunder van evolution als uitverkocht, dit omdat ik er nog maar enkele beschikbaar heb.
Heb je interesse stuur me dan even een mail op [email protected] en dan kan ik kijken of en wat ik kan regelen voor je.

Patrick
Vuurwerk huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan