FREAKACTIE Riezebos vuurwerk Amersfoort: 30% Korting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had al wat van de nieuwe Royal Artikelen besteld die helaas niet uitgeleverd worden maar ik kan je verzekeren het wordt netjes opgelost bij Riezebos vuurwerk!!!!

Dat kan ik zeker bevestigen!
Vandaag per mail door hun benaderd en ik aangegeven dat ik graag vervangende producten wilde hebben. De prijs van de producten lag al iets hoger dan wat ik besteld had en heb daar boven op nog een gratis product gekregen! Als dat geen top service meer is dan weet ik het niet meer!

Laatste 2 new moon's gekocht geloof ik? Eentje voor me broer.

Jep, plaatje New Moon is weg, lucky me!!

Ook meteen de Golden Power gekocht. :p

Bedankt voor de actie, mischien nog een keer bestellen, maar wou toch gauw bestellen deze toppers.

Bedankt voor de actie, mischien nog een keer bestellen, maar wou toch gauw bestellen deze toppers.

Dan ben je dus net op tijd geweest :) En heb jij weer 10 gratis brillen bezorgd voor Vrolijk Vuurwerk door bij hen te bestellen. Bedankt!!

Haha ik had er al 6 besteld voor wat freaks en 3 voor mezelf, andere freak nog 4 dus ik had al zo'n vermoeden dat ze bijna op waren :) We hebben hiermee wel weer voor vrolijk vuurwerk brillen gezorgd!

Zijn de prijzen die op de website staan aangegeven al inclusief de 30% korting? Of gaat uiteindelijk van het totale bedrag nog 30% korting af minus sales producten?

Zijn de prijzen die op de website staan aangegeven al inclusief de 30% korting? Of gaat uiteindelijk van het totale bedrag nog 30% korting af minus sales producten?

Ja de prijzen die op de site staan is de 30% korting al af.

Broer heeft gisteren ook nog voor 200euro besteld hier oa: Vuurwerk met een kroon, Galaxy Collision, Sky Palms, Universal Power, Sweet Blossom, Heavy Legend Killer Instinct, Super blinking willows, Heavy legend 36.

Ritje wel waard naar Amersfoort.

Het (op mijn verzoek) maximale aantal te doneren brillen door Riezebos is ook behaald. Nu kan iedereen die een pakket van Vrolijk Vuurwerk krijgt veilig vuurwerk afsteken! Want Veilig = Vrolijk!
gratis brillen Riezebos.png

Ja, Steef ik ga vanavond nadat ik VI gekeken heb nog eventjes neuzen. Zal vast wel goed komen. Of worden we hebberig.:D

De Freakactie is inmiddels afgelopen, nu is de gewone site online met ook weer speciale aanbiedingen zoals de Royal Thunder 10 pakjes 12,50 zag ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan