Freakactie Riezebos 2015 met spetterende weekacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De week aanbieding staat weer on line deze week 2 super cakes van royal De multicolor Mayhem en de Bright Night deze 2 cakes samen van € 78,00 voor € 50,00

Tevens hebben wij voor deze herfstachtige zondag er een prachtige DAG aanbieding opgezet namelijk de PHANTOM van Royal van € 124,95 voor € 80,00 Let op dit is echt een dagaanbieding dus profiteer op tijd!!!!!

De week aanbieding staat weer on line deze week 2 super cakes van royal De multicolor Mayhem en de Bright Night deze 2 cakes samen van € 78,00 voor € 50,00

Tevens hebben wij voor deze herfstachtige zondag er een prachtige DAG aanbieding opgezet namelijk de PHANTOM van Royal van € 124,95 voor € 80,00 Let op dit is echt een dagaanbieding dus profiteer op tijd!!!!!

Ben ik nou zo scheel of zie ik het niet op de site staan ? :bonk:

Edit: ik moet verder kijken dan dat mijn neus lang is :frusty:

Laatst bewerkt:
Vandaag een paar super aanbiedingen op de site:
Event cake 3 van € 59,95 VOOR € 37,50
Alcatraz van van € 49,95 VOOR € 30,00
Cruelty van € 24,95 VOOR € 15,00

LET OP DIT ZIJN ECHT DAGAANBIEDINGEN ga naar www.vuurwerkriezebos.nl om er gebruik van te maken,

Verder loopt onze freakactie tot woensdagavond 25 november 2015. Dus als je nog wilt profiteren van de actie doe het dan nu!!!!

Vandaag een paar super aanbiedingen op de site:
Event cake 3 van € 59,95 VOOR € 37,50
Alcatraz van van € 49,95 VOOR € 30,00
Cruelty van € 24,95 VOOR € 15,00

LET OP DIT ZIJN ECHT DAGAANBIEDINGEN ga naar www.vuurwerkriezebos.nl om er gebruik van te maken,

Verder loopt onze freakactie tot woensdagavond 25 november 2015. Dus als je nog wilt profiteren van de actie doe het dan nu!!!!

Nog mooi even van de dagaanbieding kunnen profiteren! Top!

Ik ga vanavond bestellen, maar nu zie ik dat bijvoorbeeld de Gate Of Heaven 2 al geen freakprijs meer heeft. Echter wordt er toch echt aangegeven dat de actie tot 25 november loopt. Ik zou graag wat opheldering willen!

Ik ga vanavond bestellen, maar nu zie ik dat bijvoorbeeld de Gate Of Heaven 2 al geen freakprijs meer heeft. Echter wordt er toch echt aangegeven dat de actie tot 25 november loopt. Ik zou graag wat opheldering willen!

Ik zou gewoon even een mailtje sturen naar riezebos (at) worldonline.nl

zoals stefan als zegt stuur mij even een pm naar [email protected] dan gaan we het regelen door verschillende omstandigheden is de site al omgezet naar de normale verkoopsite. Dus nogmaals stuur even een mail dan lossen we het op

Ik heb zojuist op de valreep ook nog een kleine bestelling gedaan via de mail:D Wilde toch nog een aantal producten meepakken met korting.

12345627_1068596209818696_1331136501175306271_n.jpg

Ik heb een bestelling gedaan tijdens de freak actie die opgehaald wordt op de 29e tussen 19:00 en 22:00. Als ik nu nog een bestelling doe kan ik dit tijdstip niet meer kiezen. Mijn vraag is of er een mogelijkheid is dat dit nog wel kan of kan ik eventueel als ik het blok tot 19:00 uur kies hem dan tegelijk met mijn freak actie bestelling ophalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan