Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De week aanbieding staat weer on line deze week 2 super cakes van royal De multicolor Mayhem en de Bright Night deze 2 cakes samen van € 78,00 voor € 50,00
Tevens hebben wij voor deze herfstachtige zondag er een prachtige DAG aanbieding opgezet namelijk de PHANTOM van Royal van € 124,95 voor € 80,00 Let op dit is echt een dagaanbieding dus profiteer op tijd!!!!!
Hierbij een nieuwe DAGAANBIEDING de EXODUS van Wolff van € 159,95 voor € 110,00 Let op deze aanbieding is echt 1 dag geldig dus profiteer op tijd.
www.vuurwerkriezebos.nl
Vandaag een paar super aanbiedingen op de site:
Event cake 3 van € 59,95 VOOR € 37,50
Alcatraz van van € 49,95 VOOR € 30,00
Cruelty van € 24,95 VOOR € 15,00
LET OP DIT ZIJN ECHT DAGAANBIEDINGEN ga naar www.vuurwerkriezebos.nl om er gebruik van te maken,
Verder loopt onze freakactie tot woensdagavond 25 november 2015. Dus als je nog wilt profiteren van de actie doe het dan nu!!!!
Ik ga vanavond bestellen, maar nu zie ik dat bijvoorbeeld de Gate Of Heaven 2 al geen freakprijs meer heeft. Echter wordt er toch echt aangegeven dat de actie tot 25 november loopt. Ik zou graag wat opheldering willen!
hier ook het een en ander besteld met bastiaan91tot de 29ste steef-kaboom
Jullie gaan je wel vermaken! Tot de 29e!![]()