Freakactie Riezebos 2014-2015 is ONLINE!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar komt deze in een keer vandaan? Heb hem bij de filmpjes van de demo ook niet voorbij zien komen. De prijs is gewoon goed voor wat je krijgt, de boeketten lijken me echter wel erg klein...

Waar komt deze in een keer vandaan? Heb hem bij de filmpjes van de demo ook niet voorbij zien komen. De prijs is gewoon goed voor wat je krijgt, de boeketten lijken me echter wel erg klein...

Ik durf het niet te zeggen Airforce. Deze was inderdaad niet op de winkeliersdemonstratie. Zelf denk ik dat het een goede cakebox is voor het geld, vergelijkbaar met de goede heavy legend cakes. afstand is natuurlijk ook best groot op de film, in de straat sta je er recht onder.

Dat laatste klopt natuurlijk, maar dan zet ik er voor 10 euro meer ook de Zena Triumph neer ;) Maar ik heb van de week nog een egsprek met Karel, zal eens vragen waar deze vandaan komt ;)

Ik heb een vraag over de parkeergelegenheid. Zijn er genoeg parkeerplaatsen bij de winkel of in een straal van enkele honderden meters? Ben namelijk van plan om een bestelling te plaatsen, maar ben hier nog nooit geweest en ik heb geen zin om uren te zoeken naar een plekje voor de auto. Alvast bedankt voor de reactie.

Ik heb een vraag over de parkeergelegenheid. Zijn er genoeg parkeerplaatsen bij de winkel of in een straal van enkele honderden meters? Ben namelijk van plan om een bestelling te plaatsen, maar ben hier nog nooit geweest en ik heb geen zin om uren te zoeken naar een plekje voor de auto. Alvast bedankt voor de reactie.

Zoveel parkeergelegenheid als je nodig hebt! Je zal niet hoeven zoeken om te parkeren... en het is gratis.

Vanavond een bestelling geplaatst bij Riezebos. Bestelling verliep soepel, de bevestigingsmail had ik binnen 30 seconden in mijn mail. Helemaal top dus, tot de 29ste Riezebos :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan