Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met zo veel freak aanbiedingen gaat elke buget volgens mij hard ik zoek nog 2 boxen bepaalde boxen hoeplijk krijgen jullie die nog in de uitverkoop
2 Transbombers op de kop getikt, mooie prijs om te kijken of deze bak de verwachtingen waar kan maken!
Damn showbox 2.0 alweer uitverkochtvond dat echt een topper en had er graag nog een gehad..
en 320km voor enkel een Transbomber is me net wat te ver helaas![]()
Dit is nog oude voorraad allemaal?
Ik doel met name op de transbomber?
Met zo veel freak aanbiedingen gaat elke buget volgens mij hard ik zoek nog 2 boxen bepaalde boxen hoeplijk krijgen jullie die nog in de uitverkoop
Damn showbox 2.0 alweer uitverkochtvond dat echt een topper en had er graag nog een gehad..
en 320km voor enkel een Transbomber is me net wat te ver helaas![]()
Fausto, We gaan kijken of we elders in het land nog ergens wat kunnen regelen, als we hem nog ergens weg kunnen trekken, als we hem ergens kunnen krijgen laat ik je het weten via PM.
Om hoeveel zou het gaan?
Team Meester Vuurwerk.
Topproducten en uiterst scherpe prijzen. Mooie aanvulling hoor. Kunnen we in de loop van het jaar nog meer top aanbiedingen/aanvullingen verwachten?
Hopelijk is het snel opgelost, want bij mij lukte het net nog niet, en ik wil de transbomber 2016 niet missen eigenlijk...
Iedereen bedankt voor het geduld!
Eindelijk is de webshop weer up and running, wees er snel bij en hamsteren maar......... Echt is nu echt op!
Wel zullen we dit jaar nog van ons laten horen. Onder onze eigen collectie komen een paar echte toppers, we verklappen alleen dat er een effect komt die nog niet eerder in een consumenten cake heeft gezeten
![]()