Freakactie De Knallende Ketel 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie het in de link inderdaad. Wat is dit nu? ik ga het nu direct navragen, Vreemd.

edit: sorry ik had link denk ik verkeerd ingevoerd. ik heb 'm geprobeerd, moet nu goed zijn.

Prachtige website hoor! Persoonlijk vindt ik filteren op merk altijd wel handig.

Eventjes kijken of dit nog in mijn budget past anders zeker eventjes langs gaan! Prachtige winkel en echte liefhebbers met verstand van zaken. Kan het iedereen aanraden om hier langs te gaan.

Mooie actie met hele mooie en interessante producten er tussen. Ik heb iets op het oog, maar qua afhaaltijd ga ik het niet halen :(

Het moet toch echt lukken om op de site te komen. Hieronder nog even de link.

KORTING VAN 20% OP ALLES, dus ook de bunker opruiming.
kortingscode OPEN20

- Ga naar www.deknallendeketel.nl

We hebben twee artikelen erbij gezet van DUMBUM;
De singles shots per 10 stuks & de 16 shots knalcake.

Eeeh.. ik heb niks gezegt? :)

Edit: ik was nog niet bij betalen maar daar geeft hij indd aan min 100 eu. Helaas, kom niet aan de 100

Voor de geïnteresseerden:

We hebben de Anniversary Box van Pangu bijgevoegd. Een fantastische box wat ons betreft.

Actie van 20% korting loopt nog tot 1 november 2018

anniversary-box.png

De kriebels kwamen dit jaar weer wat laat. Toch nog kunnen profiteren van deze mooie actie. Bedankt en tot de 28e!

Nog een aardige nieuwkomer erbij gezet..... Marshalls van Broekhoff. Dit is een omlabeling van de erg goede Extreme Apache. Prijs is met de 20% kortingscode OPEN20 echt super scherp.

Profiteer nu nog via www.deknallendeketel.nl

Omdat er nog een paar cakes bij komen van de Broekhoff Army lijn is de actie verlengd;
t/m zondag 4 november 23.59 uur. Dan is het helaas schluss met de liefhebbers actie en wordt de site omgebouwd voor de gewone consument.

9015-Marshalls.png

Laatst bewerkt:
Nog een aardige nieuwkomer erbij gezet..... Marshalls van Broekhoff. Dit is een omlabeling van de erg goede Extreme Apache. Prijs is met de 20% kortingscode OPEN20 echt super scherp.

Profiteer nu nog via www.deknallendeketel.nl

Omdat er nog een paar cakes bij komen van de Broekhoff Army lijn is de actie verlengd;
t/m zondag 4 november 23.59 uur. Dan is het helaas schluss met de liefhebbers actie en wordt de site omgebouwd voor de gewone consument.

Code werkt opeens niet meer, Ook zijn de prijzen opeens gestegen van een aantal producten na 24u. Kan je even controleren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan