Freakactie Bredavuurwerk 2015!

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben nog wat Spain en Italy Fanstyle aan de webshop toegevoegd. Ze staan bij de stuntaanbiedingen.

Prijs: 124,95.

Dit betreft wel een aanbiedingsproduct.

Op = Op

Moet zeggen dat ik erg goed geholpen ben bij deze winkel! Keep it going en zie jullie de 29e.

Pff ik zit mijn factuur net uit te printen om zometeen mee te nemen, maar ik zie geen afhaaltijd en datum op staan. Ik begin dan gelijk te twijfelen wat ik nou had aangeklikt. Waar hebben jullie die bevestiging staan? Bij andere bestellingen bij andere winkels staat dat wel op de factuur. Afhaal-stress.. :D

Op je factuur staat inderdaad geen afhaaltijd en datum. Dat staat wel in het mailtje met je bestelling ;)

Zo dat ging vlug. Alles lag al netjes klaat . zelfs een bestelling die ik eigenlijk tussen 10/11 moest ophalen kon gelijk worden meegenomen. Scheelt weer een ritje breda! Goede service.

Succes verder met de verkoopdagen

Zo dat ging ff soepel zeg, nog geen eens tijd voor een bakkie koffie. Was zelfs verbouwereerd hoe snel het ging.
Alles klopte, alleen de red dawn was niet geleverd maar kreeg daar de skyhunter voor. Een hele fijne vervanging. Hardstikke bedankt bredavuurwerk en tot volgend jaar.Zekers! Toppertjes!

Ik ben langer onderweg geweest dan dat ik in de winkel ben geweest, dus dat is positief. Bestelling netjes doorgenomen, was helemaal compleet. Ook de bestelling van twee vrienden van mij was compleet. Goede service, mooie winkel en mooie collectie. Eerste keer voor mij bij Bredavuurwerk, maar, tot volgend jaar!

Dit jaar hier ook voor het eerst besteld, en ik verwacht zeker niet voor de laatste keer.
Ging erg soepel, werd bij binnenkomst ook al gelijk een drankje aangeboden en kort daarna weer buiten met alles wat ik besteld had.Top service dus!:D

Ik heb dezelfde ervaring. Eerste keer dat ik überhaupt een grote bestelling heb gemaakt, en erg blij dat ik heb gekozen voor Breda Vuurwerk. Erg vriendelijk personeel, niet lang hoeven wachten, mooie showroom en zeer goed geregeld met een verkeersregelaar (niemand kon zomaar op het terrein komen). Met een grote bestelling werd je doorverwezen naar het buiten afhaalpunt en schoven we het samen zo in de auto. 1 cake ter waarde van 25 euro was jammergenoeg nog niet op voorraad en komt morgen pas binnen (met zo'n grote bestelling loop je nu eenmaal dat risico). Helaas woon ik niet in de buurt, dus gekozen voor een vervangend product. Ik heb vuurwerk ter waarde van 40 euro meegekregen, waarvoor nogmaals dank. Met andere woorden, niets anders dan lof!

Succes met de verkoopdagen, een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

ik heb wel wat langer gewacht,heeft een tijd geduurd voor ik naar achter kon om me bestelling te halen.
maar vond helemaal niet erg.
werd vriendelijk geholpen en ja voor zoon assortiment en korting mag je niet klagen. :D

was mijn eerste keer hier maar waarschijnlijke niet de laatste.

Top jongens echt waar bedankt.
Me 3 dozen zijn binnen alles klopte auto naar achter 1 meter lopen.
Top echt een terug komer nu pas thuis kwam uit kant van den haag delft haha.
Snel slapen vriendin moppert al nouja morgen 8 Uur weer rijden
Fijne jaarwisseling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan