[Freakactie 2026] Vuurwerkkanjer Fleringen

Beste Kanjers,

Ook dit jaar doen we weer mee aan een freakactie op VWC! Ondanks het vooringenomen verbod zullen wij onze webshop op zeer korte termijn openen waarbij we ons weer vol gaan inzetten om jullie te voorzien van topvuurwerk voor knalprijzen. Zoals jullie van ons gewend zijn staat service hoog in het vaandel en de kwaliteit voor ons voorop.

De club van Kanjers.
De club van Kanjers blijft bestaan! Via een nieuwsbrief houden we je op de hoogte van aanbiedingen en anders nieuws. Nog niet ingeschreven? Schrijf je hier in: https://subscribepage.io/KOvdE1

Welke merken komen er allemaal in jullie collectie?
Initieel zullen wij wij onze restvoorraden voor scherpe prijzen aanbieden. Hiervoor geldt wel: op is op!

Wanneer en waar kan ik bestellen?
Webshop opent 4 januari om 20:00. Bestellen kan op www.vuurwerkkanjer.nl 😊.

Wat als er het vuurwerkverbod definitief is?
Indien het verbod definitief is zullen we het aankoopbedrag terugstorten of de mogelijkjheid bieden voor een alternatieve afhaallocatie in Duitsland. Laatstgenoemde is helaas nog geen zekerheid maar we zullen jullie op de hoogte houden van de vorderingen!

Meer vragen?
Stuur een PB of mail naar [email protected].

Laatst bewerkt:
Slim en doordacht!

Ik hoop op een snelle lancering van de site/ shop en op (onder andere) weer een mooie Freak-actie op de juiste batch TDS. De actie van vorig jaar was prima!

Heb de reis van >150 km er weer graag voor over!

KANJERS!

Ik had al even op de site gekeken na de eerdere mededeling dat jullie binnenkort wilden beginnen en zag dat er flink wat beweging was geweest. Heel erg fijn dat jullie weer "gewoon" opengaan. Heb al wat leuke dingen gezien.

Om de hobby levend te houden denk ik dat ik mijn ruggengraat aan het begin van dit jaar misschien wel wat beschadig. Moet alleen voor mijzelf in de gaten houden dat een definitief verbod 1 van de uitkomsten kan zijn en mijn hoeveelheid voor 2026 max. 20 procent mag zijn van afgelopen jaar. Vol gas zoals afgelopen edities van 18.00-2.00 zit er dan helaas niet meer in. Dan beperken we het stoken tot een uurtje en zijn 5 compounds (helaas) voldoende. Moet dan echt keuzes gaan maken.....
Mocht er geen verbod komen, dan is er een begin van de collectie en kan ik na dat nieuws nog "vrij" aanvullen.

Gooi dus maar open!

Back
Bovenaan