(Freakactie 2026) Vuurwerk Vathorst

Vandaag even heen geweest voor een eerste batch en prima geholpen, helaas was Dave er niet maar wel genoten. Ofwel het eerste kruit is weer binnen! De lokale Primera aldaar, een zekere aanrader.

Bijlagen

• IMG_5563.JPG
    IMG_5563.JPG
    3,9 MB · Weergaven: 194
  • IMG_5574.JPG
    IMG_5574.JPG
    5,8 MB · Weergaven: 138
  • IMG_5569.JPG
    IMG_5569.JPG
    4 MB · Weergaven: 133
  • IMG_5568.JPG
    IMG_5568.JPG
    4,2 MB · Weergaven: 119
  • IMG_5567.JPG
    IMG_5567.JPG
    3,8 MB · Weergaven: 123
  • IMG_5566.JPG
    IMG_5566.JPG
    3 MB · Weergaven: 130
  • IMG_5565.JPG
    IMG_5565.JPG
    4,2 MB · Weergaven: 163
  • IMG_5575.JPG
    IMG_5575.JPG
    2,8 MB · Weergaven: 187
Vandaag even heen geweest voor een eerste batch en prima geholpen, helaas was Dave er niet maar wel genoten. Ofwel het eerste kruit is weer binnen! De lokale Primera aldaar, een zekere aanrader.
Kiek aan! Dat ziet er weer uitstekend uit. Helaas ben ik nog wat druk met mijn andere werkzaamheden maar vanaf oktober zal ik er weer iedere zaterdag zijn!
Veel plezier met je order!

Knallende groet, Dave

Zaterdag mijn speelgoed opgehaald dat keurig klaarstond stond in een doos. Toch lekker om weer wat vuurwerk in handen te hebben. Het is "maar" cat. 1, maar laten we blij zijn dat iemand de moeite neemt om ons in ieder geval de toppers uit dit segment aan te bieden. De kids en ik kunnen ons hier wel mee vermaken.
De vader van Dave vroeg ik het samen wilde controleren, want ik kwam van wat verder weg. Gezien mijn eerdere ervaringen vond ik dit niet nodig; bij deze zaak klopt het gewoon. Thuis de complete bestelling bekeken en even een fotootje gemaakt. Hij voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Dank je wel en tot de volgende keer!

Bijlagen

• 20260914_131957.jpg
    20260914_131957.jpg
    4,2 MB · Weergaven: 106
Zaterdag mijn speelgoed opgehaald dat keurig klaarstond stond in een doos. Toch lekker om weer wat vuurwerk in handen te hebben. Het is "maar" cat. 1, maar laten we blij zijn dat iemand de moeite neemt om ons in ieder geval de toppers uit dit segment aan te bieden. De kids en ik kunnen ons hier wel mee vermaken.
De vader van Dave vroeg ik het samen wilde controleren, want ik kwam van wat verder weg. Gezien mijn eerdere ervaringen vond ik dit niet nodig; bij deze zaak klopt het gewoon. Thuis de complete bestelling bekeken en even een fotootje gemaakt. Hij voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Dank je wel en tot de volgende keer!
Ah vet! Dat is leuk om te horen. We blijven het steeds een beetje beter maken! De komende tijd gaan we het wat meer aankleden in de winkel! Veel plezier met je order:)

🎆 EINDELIJK BINNEN! 🎆

De Flower Fountains en Master Mines zijn binnen en staan vanaf nu online! 🌟
🌸 Flower Fountains – 3 fonteinen per doosje | €4,99
💥 Master Mines – 6 fonteinen per verpakking met stevige knettereffecten | €3,99
🛒 Bekijk ze nu op VuurwerkVathorst.nl

Wij krijgen veel vragen over de Pro-line items. Deze zullen pas halverwege December binnenkomen.
We hebben ook de items ontvangen Wolff, deze zullen binnenkort op de webshop verschijnen. En het beloofd veel goeds:) Weliswaar komen die artikelen tussen 1 & 20 december bij ons binnen, aldus Wolff zelf:)

Zodra de nieuwe items binnen zijn zullen wij dat hier melden!

Bijlagen

• WhatsApp Image 2026-09-16 at 17.08.41.jpeg
    WhatsApp Image 2026-09-16 at 17.08.41.jpeg
    599,8 KB · Weergaven: 42
Gisteren weer langs geweest bij jullie,

Werd weer zeer netjes behandeld, ordernummers doorgegeven (waren veel kleine bestellingen tot max €20,-). Naderhand gezamenlijk alles gecontroleerd! Top! Goede service, en fijn dat sommige orders enkele maanden bij jullie kan blijven liggen en dat dat samen gevoegd word! Thx weer dave!! Die rode fluiters van Funke wacht ik nog op! En dan heb ik wat leuks voor 31 dec!

binnenkort met me vrouwtje naartoe die wilt al wat afsteken...
mevrouw wilt een karton knetterlintjes hebben en wat grondbloemetjes.... dat word wat hoor (mij hoor je niet klagen hoor :D )

Back
Bovenaan