davidh
VWC Meteoroloog
Vandaag even heen geweest voor een eerste batch en prima geholpen, helaas was Dave er niet maar wel genoten. Ofwel het eerste kruit is weer binnen! De lokale Primera aldaar, een zekere aanrader.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kiek aan! Dat ziet er weer uitstekend uit. Helaas ben ik nog wat druk met mijn andere werkzaamheden maar vanaf oktober zal ik er weer iedere zaterdag zijn!Vandaag even heen geweest voor een eerste batch en prima geholpen, helaas was Dave er niet maar wel genoten. Ofwel het eerste kruit is weer binnen! De lokale Primera aldaar, een zekere aanrader.
Ik ga jullie promoten waar ik kan Dave!Kiek aan! Dat ziet er weer uitstekend uit. Helaas ben ik nog wat druk met mijn andere werkzaamheden maar vanaf oktober zal ik er weer iedere zaterdag zijn!
Veel plezier met je order!
Knallende groet, Dave
Weet jij toevallig wanneer ze binnenkomen!?!?Luchthuiler rood Funke?
Ik hoop ze komende week te ontvangen, maar let op: HOOPWeet jij toevallig wanneer ze binnenkomen!?!?![]()

Yesss!! Die komen er ook zeker aan. Maar dat is nog even afwachten, verwacht ze wel op redelijk kort termijnHey Dave,
Wat een gaaf assortiment hebben jullie van o.a. Funke!
Ik heb een vraagje. Krijgen jullie ook van Funke de knisterpeitsche silber?

Ah vet! Dat is leuk om te horen. We blijven het steeds een beetje beter maken! De komende tijd gaan we het wat meer aankleden in de winkel! Veel plezier met je orderZaterdag mijn speelgoed opgehaald dat keurig klaarstond stond in een doos. Toch lekker om weer wat vuurwerk in handen te hebben. Het is "maar" cat. 1, maar laten we blij zijn dat iemand de moeite neemt om ons in ieder geval de toppers uit dit segment aan te bieden. De kids en ik kunnen ons hier wel mee vermaken.
De vader van Dave vroeg ik het samen wilde controleren, want ik kwam van wat verder weg. Gezien mijn eerdere ervaringen vond ik dit niet nodig; bij deze zaak klopt het gewoon. Thuis de complete bestelling bekeken en even een fotootje gemaakt. Hij voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Dank je wel en tot de volgende keer!

Weliswaar komen die artikelen tussen 1 & 20 december bij ons binnen, aldus Wolff zelf

Jammer dat deze winkel vrij ver weg is voor mij, had graag wat komen shoppen. Verzenden moet gewoon mogelijk worden gemaakt![]()
Jammer dat deze winkel vrij ver weg is voor mij, had graag wat komen shoppen. Verzenden moet gewoon mogelijk worden gemaakt![]()
zeker de moeite waard om er een keer heen te rijdenDit dus![]()
)