bruijntjeluc
VWC lid
Er word nog steeds goed besteld dus er is activiteitFf updatenmisschien helpt het om wat activiteit te krijgen bij vwpd!!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er word nog steeds goed besteld dus er is activiteitFf updatenmisschien helpt het om wat activiteit te krijgen bij vwpd!!
![]()
Kiek, dat is mooi!Er word nog steeds goed besteld dus er is activiteit![]()
![]()
daarover ga ik zelf niet. dat regelen marcel en rene. ik hoor alleen dat het de goede kant op gaat qua bestellingenKiek, dat is mooi!
Wellicht kun je nog een sneak preview geven voor eventuele aanvullingen en acties? Staat er nog wat op de rol of gaan we eerst allemaal op vakantie?![]()
Precies! Ik wacht nog op karton philidelphia spittersKiek, dat is mooi!
Wellicht kun je nog een sneak preview geven voor eventuele aanvullingen en acties? Staat er nog wat op de rol of gaan we eerst allemaal op vakantie?![]()
Zou fijn zijn als Marcel en Rene gauw met hun visie komen op het eventueel afschaffen van de gekooide boxxen plus hoe het nu eventueel gaat voor reeds bestelde producten en betalingen daarvandaarover ga ik zelf niet. dat regelen marcel en rene. ik hoor alleen dat het de goede kant op gaat qua bestellingen![]()
Dan stuur je ff een mailtjeZou fijn zijn als Marcel en Rene gauw met hun visie komen op het eventueel afschaffen van de gekooide boxxen plus hoe het nu eventueel gaat voor reeds bestelde producten en betalingen daarvan
Mag het hopen, valk 19 nog op de lijst van onze vriendengroep.Worden de Rubro Transbomber en Valk Big19 nog aangevuld ?
Is aangevuldMag het hopen, valk 19 nog op de lijst van onze vriendengroep.