[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkperdoos

Idd, woensdag een mail verstuurd. Vandaag geld terug. Ze hadden ook aangegeven dat ze even met vakantie waren.
Ze hadden bij mij ook aangegeven bij afhaal op 31-12 dat het met een paar dagen overgemaakt zou worden!

Ben afgelopen woensdag pas via de mail benaderd door hen dus verwacht het wel vandaag of morgen op de rekening te hebben.

Je zou er maar 4 of 5 in bestelling hebben gehad.

Ze hadden bij mij ook aangegeven bij afhaal op 31-12 dat het met een paar dagen overgemaakt zou worden!

Ben afgelopen woensdag pas via de mail benaderd door hen dus verwacht het wel vandaag of morgen op de rekening te hebben.

Je zou er maar 4 of 5 in bestelling hebben gehad.
Ik werd de 28e per mail benaderd en nog geen geld terug. Gelukkig ging het maar om 2 producten, en twijfel ook niet of het goed komt. Al kan communicatie hierover wel wat beter.

Overigens is dit de eerste keer in jaren dat er hier iets niet gaat zoals het hoort, dus geen slecht woord verder

Hier ook nog geen terugbetaling, besteld bij vuurwerk Oldenzaal, maar dit is van de zelfde eigenaar. Beetje jammer, en hoop dat dit nog goed komt. Bij vuurwerk per doos ging het afhalen overigens top.

Ik werd de 28e per mail benaderd en nog geen geld terug. Gelukkig ging het maar om 2 producten, en twijfel ook niet of het goed komt. Al kan communicatie hierover wel wat beter.

Overigens is dit de eerste keer in jaren dat er hier iets niet gaat zoals het hoort, dus geen slecht woord verder
Ik ben vorige week woensdag 15 januari voor het eerst per mail benaderd door ze, heb daarop netjes gereageerd ze vroegen om wat gegevens bestel bewijs en mn rekening nummer.

Heb mn factuur zelfde dag doorgestuurd en mn rekeningnummer.... Lijkt me voldoende😉toch?

Nu zijn we bijna een weekje verder en nog niks ontvangen.

Het was voor mij de eerste keer dat ik hier besteld heb en dat verliep ook goed....maar vervelend is dit wel.

Op de 31ste hoorde ik pas dat de Freestyle madness niet geleverd werdt (wisten ze ook al eerder lijkt me), en er werdt me geen alternatief geboden en het geld wat ik dus weer wilde spenderen voor wat anders met eventuele bijbetaling kon dus ook niet, het enigste wat me verteld werdt was dat mn geld de volgende week zou worden teruggestort.

Ik heb ze zelf 14 dagen na het ophalen van mn spullen maar eens gemaild waar mn centjes bleven....en nu zijn we onderhand 3wkn verder en het is nog niet geregeld!!

Het lijkt me niet meer dan normaal dan dat ik hier iets van mag vinden ook al heb ik geen 5 Freestyle madness compounds besteld en zou dit een reden zijn om er niet meer te bestellen? nee!!!

Want iedereen verdiend een 2de kans.

Maar chique is het allerminst😉

Back
Bovenaan