Hier ook benieuwd naar ja, toch de blink cracker maar besteld ondanks het voornemen om.... jullie kennen het wel..Iemand bekend met de volgende 2 boxen:Magic silver sky en Mega blink cracker?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier ook benieuwd naar ja, toch de blink cracker maar besteld ondanks het voornemen om.... jullie kennen het wel..Iemand bekend met de volgende 2 boxen:Magic silver sky en Mega blink cracker?

Iemand enig idee hoeveel kruit deze bevatten?Hier ook benieuwd naar ja, toch de blink cracker maar besteld ondanks het voornemen om.... jullie kennen het wel..![]()
100sh 30mm is meestal tegen 2 kg aan.Iemand enig idee hoeveel kruit deze bevatten?
Bedankt voor deze actie zo laat in het jaar, net nog een kleine bestelling geplaatst ondanks dat ik allang geen bestelling meer wou plaatsenDaar gaan we nog een keer - 20% korting op ons gehele assortiment!
Nu inclusief nieuwe aanwas zoals de Immortal Gold, Sky Sympony, Coconut Bounty, Sensation 2 & 4 en ga zo nog maar even door. Ook hebben onze voorraad weer kunnen aanvullen zoals de Insane Crown Bomber! Check snel alle producten op onze site: www.vuurwerkkanjer.nl
(uitgezonder van de actie zijn bestaande aanbiedingen, let op: actie geldig tot 1 december en zolang de voorraad strekt)

Iemand bekend met de volgende 2 boxen:Magic silver sky en Mega blink cracker?
erg snel zeg...Ik was hier ook erg benieuwd naar, maar net als velen andere denk. Inmiddels zijn beide boxen alweer uitverkocht en van de site verdwenen! Blij dat ik ze gisteren toch snel gekocht heb.
Was het filmpje aan het zoeken, helaas verwijderd vd site .Was ik ook al aan t zoeken, denk Rubro bakken. Stonden wel straatfilmpjes bij.
Dat ging inderdaad heel snel, gistermiddag stond de voorraad nog minimaal op 25 .Ik was hier ook erg benieuwd naar, maar net als velen andere denk. Inmiddels zijn beide boxen alweer uitverkocht en van de site verdwenen! Blij dat ik ze gisteren toch snel gekocht heb.

En online order kan je altijd binnen de 14 dagen annuleren. Zo is dat wettelijk geregeld op online aankopen.1 minpunt, en een pluspunt:
Laat ik beginnen met de min en eindigen met de plus:
- 14 nov: een serieuze bestelling gedaan van 420 euro. 2 dagen later, 20% korting: kut, scheelt 80 euro op de bestelling, kun je over vallen, maar ook beter lezen en/of nadenken.
Pluspunt: ,je op de website opeens de coyotekiller weer ziet staan voor een prijs, en denk: verhip, die heb ik ook besteld bij hen voor een een betere prijs, de conclusie: some you win, some you lose!
Volgens mij is die nieuw dit jaar en is het een omlabeling van een pangu bak. Dus nee, denk niemand.Iemand ervaring met Vuurwerkkanjer Specials Black Panther Box 480 shots?
Het is een omlabeling van de “full power pro” van Pangu en ik ben van mening dat je zeker voor dat geld waar die voorweg gaat geen miskoop hebt.Volgens mij is die nieuw dit jaar en is het een omlabeling van een pangu bak. Dus nee, denk niemand.
En online order kan je altijd binnen de 14 dagen annuleren. Zo is dat wettelijk geregeld op online aankopen.
Maar die is ook nieuw als ik het goed heb.Het is een omlabeling van de “full power pro” van Pangu en ik ben van mening dat je zeker voor dat geld waar die voorweg gaat geen miskoop hebt.
Zijn die andere specials ook omlabelingen van Pangu?Het is een omlabeling van de “full power pro” van Pangu en ik ben van mening dat je zeker voor dat geld waar die voorweg gaat geen miskoop hebt.
Die voorwaarden hebben ze zelf verzonnen. Naar mijn weten staan ze niet boven de wet en mag je zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen annuleren bij kopen op afstand. Uitgezonderd maatwerk bijv een rolgordijn besteld op maat.