Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er staat daar toch al een aparte bunker met een A4-tje JanFireman op de deur geplakt?Enig idee wanneer er nieuwe aanwas komt?![]()
Ik mag toch hopen dat alles in de trailer past straks?Er staat daar toch al een aparte bunker met een A4-tje JanFireman op de deur geplakt?
Nee vondt dat er wel weer eens wat vermeld mocht worden in deze topics en had er nu een goed excuus voorGa je dit nu bij alle verkooppunten doen? Ik las dezelfde vraag van je ook al bij vwpd.
Ik snap je vraag en de wens om zsm duidelijkheid te hebben, maar er is nog niets officieel bekend vanuit de overheid. Dus winkeliers kunnen nu nog weinig. Rustig afwachten, het wordt vanzelf duidelijk.
Ik snap je vraag en de wens om zsm duidelijkheid te hebben, maar er is nog niets officieel bekend vanuit de overheid. Dus winkeliers kunnen nu nog weinig. Rustig afwachten, het wordt vanzelf duidelijk.
Wel vervelend dat de meeste nu geen cent meer uitgeven tot er 100% duidelijkheid is. Hopelijk in ieder geval eerder dan oktober
Wel vervelend dat de meeste nu geen cent meer uitgeven tot er 100% duidelijkheid is. Hopelijk in ieder geval eerder dan oktober
Ja maar zelf doe ik het pas als er duidelijk is. Dadelijk leveren ze wel uit en heb je 40 compoundsAlle nieuwe producten zijn sowieso zonder kooi, dus er kan gewoon geshopt worden![]()
Lijkt me.niet als kooi productKrijgen jullie de transbomber nog binnen?![]()
Transbomber is dit jaar kooiloos, zoals alles van Rubro en Vuurwerkmania (en de meeste nieuwe productie van alle importeurs)...Lijkt me.niet als kooi product![]()
Nieuwe info voor mij, maar je maakt me.blij met dit nieuwsTransbomber is dit jaar kooiloos, zoals alles van Rubro en Vuurwerkmania (en de meeste nieuwe productie van alle importeurs)...
Komt de super flowers ook kooiloos dit jaar?Transbomber is dit jaar kooiloos, zoals alles van Rubro en Vuurwerkmania (en de meeste nieuwe productie van alle importeurs)...
Zoals ik schreef: ALLES dat in het standaard 2025-assortiment van Rubro en Vuurwerkmania zit, komt dit jaar kooiloos. Aldus Rubro en Vuurwerkmania zelf waar ik recent mee om de tafel heb gezeten.Komt de super flowers ook kooiloos dit jaar?
Voor elke importeur geldt dat deze er zelf natuurlijk ook absoluut voor wil zorgen dat een kooiloze-variant zo dicht mogelijk bij de kooi-variant komt. Ik heb meerdere video's gezien van verschillende importeurs en dat ziet er hoopvol uit. Alleen lever je bij sommige artikelen wel wat in op de hard- en felheid van de burst. Maar misschien is dit meer iets om in generieke topics te vragen en plaatsen i.p.v. hier bij Vuurwerkkanjer?Is er al iets bekend omtrent de kwaliteit van de nieuwe batches @gizmo75 ?