[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkkanjer Fleringen

Ga je dit nu bij alle verkooppunten doen? Ik las dezelfde vraag van je ook al bij vwpd.

Ik snap je vraag en de wens om zsm duidelijkheid te hebben, maar er is nog niets officieel bekend vanuit de overheid. Dus winkeliers kunnen nu nog weinig. Rustig afwachten, het wordt vanzelf duidelijk.
Nee vondt dat er wel weer eens wat vermeld mocht worden in deze topics en had er nu een goed excuus voor 😜😂 want zie de laatste tijd alleen maar donadoni, vuurwerk pap, etc etc, 😂😂

Van beide weet ik dat het wel goed komt😉

Komt de super flowers ook kooiloos dit jaar?
Zoals ik schreef: ALLES dat in het standaard 2025-assortiment van Rubro en Vuurwerkmania zit, komt dit jaar kooiloos. Aldus Rubro en Vuurwerkmania zelf waar ik recent mee om de tafel heb gezeten.

Over de special labels die voor bepaalde winkels worden geïmporteerd kan ik helaas niets zeggen, daar weet ik het simpelweg niet van.

Is er al iets bekend omtrent de kwaliteit van de nieuwe batches @gizmo75 ?
Voor elke importeur geldt dat deze er zelf natuurlijk ook absoluut voor wil zorgen dat een kooiloze-variant zo dicht mogelijk bij de kooi-variant komt. Ik heb meerdere video's gezien van verschillende importeurs en dat ziet er hoopvol uit. Alleen lever je bij sommige artikelen wel wat in op de hard- en felheid van de burst. Maar misschien is dit meer iets om in generieke topics te vragen en plaatsen i.p.v. hier bij Vuurwerkkanjer?

Back
Bovenaan