Horsebrand010
VWC lid
@Vuurwerkkanjer krijgen jullie de Pyro 5 van Rubro ook in het assortimend?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij exact hetzelfde, de Pangu actie is erg leuk maar om alleen daar voor te komen is iets te veel van het goede, @Vuurwerkkanjer tot wanneer duurt de Pangu actie en is er voordat die eindigt wellicht nieuwe aanvulling?Ik wacht nog even op die Broekhoff/Magnum aanvulling! Mss dan bestellen hier want dan kan ik het hopelijk combineren met een andere winkel in die regio! Fleringen ligt helaas niet naast de deur, maar het zou mooi op de route liggen!
Komt de pirates of the Caribbean ook terug?Pangu actie duurt tot 1 juni. Ik verwacht niet dat we voor deze tijd nieuwe aanwas hebben.
Afkeur dus lijkt me sterkKomt de pirates of the Caribbean ook terug?![]()
Hij was wel net op tv, telt dat ook ?Komt de pirates of the Caribbean ook terug?![]()
Zo heb ik het ook gedaan, moet ook ruim 2 uur rijden om bij kanjer te komen...combineer het met vuurwerk per doosIk wacht nog even op die Broekhoff/Magnum aanvulling! Mss dan bestellen hier want dan kan ik het hopelijk combineren met een andere winkel in die regio! Fleringen ligt helaas niet naast de deur, maar het zou mooi op de route liggen!
Heb je mijn John Deere 6320 nog zien staan?Eind van het jaar kom ik bij jullie en nog een paar zaken even langs vanuit Breda.
Aangezien ik mn hobby een beetje serieus neem nu even een half jaartje van te voren even de buurt verkennen dit weekend
Bekijk bijlage 1809957
Krijgen jullie de skyward ook binnen?
Er komt nog wel aanvulling vanuit GBV maar het is nog niet zeker of de Twisting Dahlias daarbij zit.@Vuurwerkkanjer Twisting Dahlias?
Fingers crossedEr komt nog wel aanvulling vanuit GBV maar het is nog niet zeker of de Twisting Dahlias daarbij zit.