MonsieurFlip
VWC lid
BuB
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beste kanjers, al enig idee waar ik straks mijn vakantiegeld in moet stoppen?Nieuwe aanwas -waaronder waarschijnlijk ook Pangu- staat op de lijst maar meer info daarover volgt pas ergens 2e week mei.
Lekker bezig zeg. Dat gaat weer geld kostenIn de komende week gaan we nieuwe artikelen online zetten.
Yeah ben benieuwd!In de komende week gaan we nieuwe artikelen online zetten.
Als wij alle nieuwe artikelen al besteld hebbenMisschien ben ik ongeduldig, maar wanneer kunnen we de nieuwe artikelen verwachten?![]()
Deze weekMisschien ben ik ongeduldig, maar wanneer kunnen we de nieuwe artikelen verwachten?![]()
5x per dagdeelDeze weekcheck jij ook 5x per dag de site?
5x per dagdeel
Mijn geld komt maandag pas binnen, rustig aanHelaas lopen we tegen een paar vertragingen aan waardoor het wat langer kan duren alvorens we met nieuwe goodies komen. Achter de schermen zijn we nog steeds bezig!
Excuses freaks, we vragen nog even geduld.
Beweging gespotHelaas lopen we tegen een paar vertragingen aan waardoor het wat langer kan duren alvorens we met nieuwe goodies komen. Achter de schermen zijn we nog steeds bezig!
Excuses freaks, we vragen nog even geduld.
Goed gespotBeweging gespot![]()