[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkkanjer Fleringen

Arrr, makker! De zee fluistert haar geheimen aan wie goed luistert… En wie weet, misschien steekt die vervloekte zwarte vlag ooit weer de horizon over. Of ‘ie dan in de schappen belandt? Hmmm… dat blijft nog in de nevelen van de oceaan verborgen. Maar hou je goudstukken gereed, want een piraat weet: schatten duiken soms op wanneer je ‘t minst verwacht! ☠️🏴‍☠️

Arrr, makker! De zee fluistert haar geheimen aan wie goed luistert… En wie weet, misschien steekt die vervloekte zwarte vlag ooit weer de horizon over. Of ‘ie dan in de schappen belandt? Hmmm… dat blijft nog in de nevelen van de oceaan verborgen. Maar hou je goudstukken gereed, want een piraat weet: schatten duiken soms op wanneer je ‘t minst verwacht! ☠️🏴‍☠️
Jullie hebben al aardig wat goud van me geënterd.. 🤣

Vrij lang antwoord voor het woord 'misschien' 😂

Ik had ze op 3 posities per 2 tegelijk geschoten, elektrisch tijdens mijn show. Dus 2x2x2, en dan vanaf 2 kanten tegelijk ontstoken (reserve en hoofdlont) om ze sneller te laten gaan. Dan is het dikke prima. Maar om gewoon los 1 te stoken lijkt me niet bijzonder nee.

Ik heb het al eerder aangegeven, de huidige versie van de ROTP met kartonnen tubes haalt het niet bij de oude met plastic tubes. Qua soort geluid zitten ze dicht bij elkaar maar qua volume zeker niet. Ik zou het ook weer geen floppers noemen en cakes om los te schieten zijn het niet maar met een paar tegelijk in combinatie met andere effecten zijn het gewoon nog steeds prima cakes.

Back
Bovenaan