GoogleKnows
VWC lid
Verwachten jullie ook dat de pirates of the Caribbean ook nog terugkomt? En dat jullie hem gaan verkopen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jullie hebben al aardig wat goud van me geënterd..Arrr, makker! De zee fluistert haar geheimen aan wie goed luistert… En wie weet, misschien steekt die vervloekte zwarte vlag ooit weer de horizon over. Of ‘ie dan in de schappen belandt? Hmmm… dat blijft nog in de nevelen van de oceaan verborgen. Maar hou je goudstukken gereed, want een piraat weet: schatten duiken soms op wanneer je ‘t minst verwacht!![]()
Vrij lang antwoord voor het woord 'misschien'Arrr, makker! De zee fluistert haar geheimen aan wie goed luistert… En wie weet, misschien steekt die vervloekte zwarte vlag ooit weer de horizon over. Of ‘ie dan in de schappen belandt? Hmmm… dat blijft nog in de nevelen van de oceaan verborgen. Maar hou je goudstukken gereed, want een piraat weet: schatten duiken soms op wanneer je ‘t minst verwacht!![]()
Hoe duur worden deze?Restant ROTP komt morgen online. Helaas beperkte voorraad dus een kartonaanbieding gaat lastig worden.
Ik had er 3 en waren echt floppers, nooit meerHoe duur worden deze?
Had er na alle hype ook meer van verwacht.Ik had er 3 en waren echt floppers, nooit meer
Return of the Phoenix.ROTP??