[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkkanjer Fleringen

Zie het bericht in de startpost Arno. Iedere winkel werkt op zijn eigen manier, die hebben dan ook hun eigen topic. Te vinden onder ‘vuurwerkwinkel acties 2025’. Hier zullen in de loop van het jaar nog genoeg acties bijkomen :)

Zie het bericht in de startpost Arno. Iedere winkel werkt op zijn eigen manier, die hebben dan ook hun eigen topic. Te vinden onder ‘vuurwerkwinkel acties 2025’. Hier zullen in de loop van het jaar nog genoeg acties bijkomen :)
Ja daar was ik al wel achter maar ik heb me nu 1x ingeschreven dus krijg je nu extra korting bij alle winkels? Want als ik andere freak acties aanklik staat er nergens dat ik me ergens kan inschrijven.

Zojuist de tweede bestelling geplaats. Ik durfde het eerst niet aan met de 400 Shots Display Box, maar na het bevestigen van de juiste batch toch nog maar bij besteld.
Dit was voor mij ook de reden om te bestellen. Had deze bak vorig jaar voor het eerst, maar helaas de verkeerde batch. Vond ze ook een beetje tegenvallen. Dit jaar in de herkansing

Wederom mijn ruggegraat kapot gemaakt.

Ondanks de grote twijfel alsnog de 400 shots display besteld. Grote gok, want wilde het na de teleurstelling niet een 2e kans geven, maar vooruit. Ik ga er vanuit dat het goede batchnummer nu al in de bunker staat te wachten.

Daarnaast toch weer de jackhammer besteld. Die was zo gruwelijk gaaf. Kan mooi als laatste ter afsluiting.

Ondanks de grote twijfel alsnog de 400 shots display besteld. Grote gok, want wilde het na de teleurstelling niet een 2e kans geven, maar vooruit. Ik ga er vanuit dat het goede batchnummer nu al in de bunker staat te wachten.

Daarnaast toch weer de jackhammer besteld. Die was zo gruwelijk gaaf. Kan mooi als laatste ter afsluiting.
Ga je geen spijt van krijgen, mits goede batch :) Jackhammer ook een toppertje van jewelste

Hier hetzelfde. Vond m afgelopen jaar enorm tegenvallen en koop niet eerder dan wanneer ik weet of het een andere (sowieso geen 5136 batchnummer) betreft.

Welke moet dit zijn en kan dat vanuit @Vuurwerkkanjer worden bevestigd? Dan bestel ik m er wellicht ook weer bij…

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan