[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkgigant Franeker

Kan er nog een tijdelijke actie worden opgegooid voor de mensen die er niet konden zijn? Zou ook wel een compoundje willen meepakken 😅

Kan er nog een tijdelijke actie worden opgegooid voor de mensen die er niet konden zijn? Zou ook wel een compoundje willen meepakken 😅
Tjah, ik vind deze avonden echt wel een soort van charme hebben met deze acties.. Voor de mensen die er zijn, stimuleert ook om te komen en contact te hebben.. Denk, lekker zo laten 😊

Ik was er zelf btw niet hoor, maar dat is een beetje hoe ik het voel..

Tjah, ik vind deze avonden echt wel een soort van charme hebben met deze acties.. Voor de mensen die er zijn, stimuleert ook om te komen en contact te hebben.. Denk, lekker zo laten 😊

Ik was er zelf btw niet hoor, maar dat is een beetje hoe ik het voel..
Ja mee eens, maar ik had andere verplichtingen waar ik niet onder uit kon... nooit geschoten is altijd mis ;)

Gisteren met mijn 3 kinderen even geweest. Even rondkijken, tafel tennis en een rondje door de bunkers Even ongedwongen sfeer proeven en de kinderen enthousiast maken. Dat is gelukt mede door de eigenaren die alle tijd namen en een verrassing voor ze hadden. De kinderen zeiden. Wat een lieve mensen. Dus Taeke en dochter . Super bedankt.

Back
Bovenaan