Skeppnet
VWC lid
Ja dat meende ik ook al, anders weinig echte actiesLijkt mij niet, dit zijn geloof ik dezelfde prijzen als losse verkoop van afgelopen jaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat meende ik ook al, anders weinig echte actiesLijkt mij niet, dit zijn geloof ik dezelfde prijzen als losse verkoop van afgelopen jaar
Ja dat meende ik ook al, anders weinig echte acties
Snap ik hoor alleen omdat de site eerst "leeg" was en nu niet meerEr staan maar 2 zinnen in dit topic, waarvan de eerste is
"Vanaf 5 Februari 2025 freakakties"
Vanaf 5 februari staat in het bericht!Zijn de prijzen die er nu op staan de freakprijzen ?
Zijn dit de freakprijzen al?tipje van de berg hopelijk
![]()
Overgenomen van FeestjeZijn dit de freakprijzen al?
Heh?Overgenomen van Feestje![]()
Nepfreakkorting... Of maakte jij die opmerking niet laatst? haha
Haha dat is een inside joke tussen Vuurwerkfeestje en een paar anderen. Nee maar in dit geval mag ik hopen dat ze nog wat met de prijzen gaan doen. Afgelopen jaar bij ze besteld ivm goede prijzen (slechte ervaring met afhalen, maar dat terzijde en hoop ook eenmalig) maar zou nu niet zo snel richting Franeker rijden voor deze prijzen.Nepfreakkorting... Of maakte jij die opmerking niet laatst? haha
Ik wou eigenlijk nog niet in januari bestellen, maar aangezien de prijzen zo super zijn net hier mijn eerste bestelling geplaatst!
Goed verhaal. Lekker kort. Nog meer te melden wat niet nuttig is voor de buitenwereld?Alles alweer uitverkocht heb ik vernomen, prijzen waren te scherp
Haha ga jij je lekker druk maken over prijzen van een winkel die niet open isGoed verhaal. Lekker kort. Nog meer te melden wat niet nuttig is voor de buitenwereld?
Weestwel Juh, bist dou een LeeuwarderIk wou eigenlijk nog niet in januari bestellen, maar aangezien de prijzen zo super zijn net hier mijn eerste bestelling geplaatst!