[FREAKACTIE 2025] - Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Vannochtend ook soepel. Bestelling stond al klaar en helemaal compleet.

Goed georganiseerd en bedankt voor de prijs! Super gedaan

Vanmorgen ging het ook vanzelf, moest even wachten op mijn bestelling. Maar dat was helemaal niet erg.
Bedankt weer mannen en hopelijk tot volgend jaar!

Vanmorgen geweest, alles netjes gechecked door de lieve dame achter de toonbank. Netjes geregeld bij vuurwerkfeestje! Thx voor afgelopen jaar en hopelijk tot ziens in 2026 👍

Einde van de middag langs geweest voor 't eerst! Was door omstandigheden 4 uur eerder dan als tijd afgesproken op de bon. Dit was geen enkel probleem, en na 10 minuten stond ik weer buiten. Super aardig personeel, meedenkend en spontaan. O.a. kartonnetje speed of sound mag zich mooi de 31ste bewijzen!

Einde van de middag langs geweest voor 't eerst! Was door omstandigheden 4 uur eerder dan als tijd afgesproken op de bon. Dit was geen enkel probleem, en na 10 minuten stond ik weer buiten. Super aardig personeel, meedenkend en spontaan. O.a. kartonnetje speed of sound mag zich mooi de 31ste bewijzen!
graag gedaan voor t pakken :p

Ook ik wil de dames en heren van deze winkel bedanken! Alles is goed gegaan. Hele blij met alle spulletjes en de uitstekende service! 1e bestelling was 2 dagen na het vorig Oud en Nieuw, en nu 2 dagen voor de nieuwe jaarwisseling, weer een prachtige collectie dankzij deze winkel. Nog veel succes met de verkoop en aan het hele team een fijne jaarwisseling!

Bedankt, prettige en bovenal ontspannen sfeer. Mijn Zoontje nog even laten draaien aan het rad en wilde de showroom toch ook nog even bewonderen om te vragen wat het grootste stuk vuurwerk was 😉. Toch jammer dat zulke momentjes onthouden gaan worden voor de volgende generaties. Fijne jaarwisseling en werkse de komende dagen!

• Like
Waarderingen: ZHE
Back
Bovenaan