Vuurwerkfeestje NL
VWC lid
Laat je verrassen a.s. vrijdag!Als film liefhebber is deze moeilijk om te laten staan. Alleen heb ik met mezelf afgesproken om alleen nog maar iets te kopen als het een goeie actie is!
Hint Hint![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Laat je verrassen a.s. vrijdag!Als film liefhebber is deze moeilijk om te laten staan. Alleen heb ik met mezelf afgesproken om alleen nog maar iets te kopen als het een goeie actie is!
Hint Hint![]()
Tof dat jullie er ook weer bij zijn dit jaar!Tropicana is besteld!
Nu steeds duidelijker wordt dat de kooien er (per 1 oktober?) uit gaan, hebben we voorlopig alle kooiartikelen uit de webshop verwijderd.
We wachten op duidelijkheid op dit punt. Mochten we inderdaad geen kooien mogen uitleveren zullen we contact opnemen met freaks die dit jaar al iets in kooi besteld hebben.
Ja! Tenzij wij iets over het hoofd hebben gezien.@Vuurwerkfeestje NL Kan ik er nog steeds van uitgaan dat alles wat jullie op de site hebben staan kooiloos is?
AltijdRico kunnen we morgen even bellen?
Sterkte in deze hele bijzondere tijd…Ondanks dat er van alles speelde, werden we vanavond ook verrast over de berichten dat naast gaas ook fluit en whirl-effecten verboden zullen worden per 1 oktober 2025. Voor nu hebben we deze items even uit de shop gehaald, om veel gedoe achteraf te voorkomen.
Heb je dit jaar al iets besteld met deze effecten, of in kooi? We vragen je om nog even geen berichten hierover te sturen, zodra er meer duidelijk is over hoe wij en importeurs hiermee omgaan, dan komen we met een passende oplossing.
Kan ik de bestelde artikelen met kooi, fluit en spinners alvast omruilen voor wat F1 pakketjes?Ondanks dat er van alles speelde, werden we vanavond ook verrast over de berichten dat naast gaas ook fluit en whirl-effecten verboden zullen worden per 1 oktober 2025. Voor nu hebben we deze items even uit de shop gehaald, om veel gedoe achteraf te voorkomen.
Heb je dit jaar al iets besteld met deze effecten, of in kooi? We vragen je om nog even geen berichten hierover te sturen, zodra er meer duidelijk is over hoe wij en importeurs hiermee omgaan, dan komen we met een passende oplossing.
Ja hoor! Heb nog leuke fluitfonteinen. Oh wacht...Kan ik de bestelde artikelen met kooi, fluit en spinners alvast omruilen voor wat F1 pakketjes?![]()
Haha wacht maar die knetterrotjes is het volgende wat niet meer mag! Daarmee kun je gooien.Kan ik de bestelde artikelen met kooi, fluit en spinners alvast omruilen voor wat F1 pakketjes?![]()
Met de fluitcakes bedoel je bijvoorbeeld de Rebel 2.0? of die kleine lage fluitbakken?Ondanks dat er van alles speelde, werden we vanavond ook verrast over de berichten dat naast gaas ook fluit en whirl-effecten verboden zullen worden per 1 oktober 2025. Voor nu hebben we deze items even uit de shop gehaald, om veel gedoe achteraf te voorkomen.
Beide.Met de fluitcakes bedoel je bijvoorbeeld de Rebel 2.0? of die kleine lage fluitbakken?
Er blijft zo niks meer over, behalve 13 in 1 dozijn cakes en compoundjes.Beide.