Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Staan erop!Weekactie?
Daar ga je zeker geen spijt van krijgen. Iedereen die hem (op mijn aanraden) heeft gekocht is ook gelijk verkocht aan die bak. Voor wie hem nog niet heeft gekocht en nog een stukje vakantiegeld overheeft: kopen!Pakkende tekst inzake de Something Different. Vanaf het eerste jaar (ik meen 2018) was ik direct gecharmeerd van deze bak en al helemaal toen ik hem live zag. Om de e.o.a. reden verdween hij toch altijd weer van mijn lijstje. Nu MOEST hij er inderdaad komen, zojuist dus ook besteld., thanks vuurwerkfeestje!
Ik heb hem gekocht, maar niet op jouw aanraden, en nu? Krijg ik m’n geld terug?Daar ga je zeker geen spijt van krijgen. Iedereen die hem (op mijn aanraden) heeft gekocht is ook gelijk verkocht aan die bak. Voor wie hem nog niet heeft gekocht en nog een stukje vakantiegeld overheeft: kopen!
Als je hem gewonnen hebt krijg je geen geld terugIk heb hem gekocht, maar niet op jouw aanraden, en nu? Krijg ik m’n geld terug?
Edit: sorry, gewonnen.
Gaat lastig als uitverkocht isDaar ga je zeker geen spijt van krijgen. Iedereen die hem (op mijn aanraden) heeft gekocht is ook gelijk verkocht aan die bak. Voor wie hem nog niet heeft gekocht en nog een stukje vakantiegeld overheeft: kopen!
De laatste 2 zijn nu beschikbaar!Gaat lastig als uitverkocht is
Maar goed ik krijg m'n vakantie geld al gelijk per maand, dus voor m'n gevoel geen extraatje
Jup, de allerlaatste nu!Hooguit nog 1 beschikbaar![]()
Druk bezig geweest in de bunkers? Kom maar door met die foto's.Vandaag erg drukke dag gehad, bezig geweest in de bunkers, ik hoop morgen!
De Melkbussen niet op de kop zetten hè! Loopt de melk eruit…
Videos zien er niet zo goed uit hahaZie ik daar mijn fiesta mexicana heerlijk![]()