Knettermans
VWC lid
Lekker dan. Dan bestel ik hem wel bij een concurrentJa, die ging meteen al fluitend richting uitverkocht!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lekker dan. Dan bestel ik hem wel bij een concurrentJa, die ging meteen al fluitend richting uitverkocht!
Nepfreak!Lekker dan. Dan bestel ik hem wel bij een concurrent![]()
Tot uw dienstNepfreak!![]()
Ik zal vragen of ze die bestelling voor je willen annuleren zodat er een voor mij vrij komt3x whistling rainbow in de bestelling staan, sorry jongens![]()
De Whistling Rainbow was tot vorig jaar een stuk duurder en wordt door GBV erg scherp weggezet, alles tussen 75 en 85 euro is m.i. dikke prima voor deze doos.Die whistling rainbow is toch van gbv weco? Staat ook bestelvuurwerk.nl altijd op 84.95. Goeie prijs?
Correct en tevens juist!Nieuwe weekacties ook weer online zie ik...
And here it is! Douze points!Al meer bekend over de kitsune en het filmpje erg benieuwd naar?
And here it is! Douze points!
Wij testen veel van dit merk en Vulcan heeft de eigenaardige eigenschap dat hun video's geen recht doen aan de kwaliteit in praktijk. Neem maar eens een kijkje op ons YouTube-kanaal. Eigenlijk staan we iedere keer weer versteld van met name de mooi uitgewerkte effecten en heldere kleuren. Geen 13 in een dozijn, maar voor de fijnproeverNice! Niet veel ervaring met Vulcan. Hoe verhouden de filmpjes van Vulcan normaliter met de realiteit?
Tijd voor een test door Vuurwerkfeestje zelf danWij testen veel van dit merk en Vulcan heeft de eigenaardige eigenschap dat hun video's geen recht doen aan de kwaliteit in praktijk. Neem maar eens een kijkje op ons YouTube-kanaal. Eigenlijk staan we iedere keer weer versteld van met name de mooi uitgewerkte effecten en heldere kleuren. Geen 13 in een dozijn, maar voor de fijnproever![]()