[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Ik denk dat dat niet gaat gebeuren,anders is de verassing eraf :d
Precies dit! Je hebt 3 uur om te twijfelen :-D. Die keuze stress is onderdeel van het plezier moet je maar denken.

Voor de online mensen komen we de dag erna met acties op het forum. Afhankelijk van hoeveel er is uitverkocht, zullen dat een paar of heel veel artikelen zijn. De prijzen zullen wel net een tikje hoger zijn.

Online gaat de winkel tijdens de FREAK avond dicht. Dit omdat we alle focus op de avond willen hebben.

Morgen pakken we de laatste pallets uit en leggen we de laatste hand aan de winkel!

1tje voor de sfeer:

IMG20251103171017.jpg

Ik zat te twijfelen of ik er morgen nog een "verslagje" van kom maken met de videocamera voor op mn kijkbuis kanaal,maar ik denk dat ik het maar is laat en gewoon zo kom snuffelen.
Tussen vorig jaar en dit jaar zal opzich niet zo heel veel veranderd zijn als je de freakavond opzich zelf bekijkt,verslagje van vorig jaar hebben de meeste hier wel gezien geloof ik :)
Mocht iemand een persoon zien rondwandelen met een Zena pet op z'n kop,ik ben t niet :d;)
Ben benieuwd of ik gezichten bij namen van dit forum kan vinden morgenavond.

privacy heb ik de vorige keer ook netjes gehouden,dat probeer ik altijd,al gaat het soms met drukte op een paar vierkante meter niet altijd even goed.
Dat het mag dat weet ik ook,daar deed je de vorige keer ook niet moeilijk over, ook niet met een "mini interview "
Het is meer dat er buiten sommige producten om,waarschijnlijk niet veel veranderd is.
En op de grote vraag of jullie meer weten over een eventueel vuurwerk verbod en wanneer dat er zal zijn,daar zullen jullie waarschijnlijk ook nog niet meer over weten gok ik ?

privacy heb ik de vorige keer ook netjes gehouden,dat probeer ik altijd,al gaat het soms met drukte op een paar vierkante meter niet altijd even goed.
Dat het mag dat weet ik ook,daar deed je de vorige keer ook niet moeilijk over, ook niet met een "mini interview "
Het is meer dat er buiten sommige producten om,waarschijnlijk niet veel veranderd is.
En op de grote vraag of jullie meer weten over een eventueel vuurwerk verbod en wanneer dat er zal zijn,daar zullen jullie waarschijnlijk ook nog niet meer over weten gok ik ?
In overleg is alles mogelijk! En we kunnen ook vragen beantwoorden, maar op die vraag weet ik helaas ook nog geen antwoord :D

Mocht iemand een persoon zien rondwandelen met een Zena pet op z'n kop,ik ben t niet :d;)
Ben benieuwd of ik gezichten bij namen van dit forum kan vinden morgenavond.
Dat word toch zonder zena pet,zit nog in de was. :frusty:
Maar zwarte broek,bruine trui ,blauwe jas en met zwarte slippers aan,en kort haar,dan moet ik ook herkenbaar zijn denk ik :p

Laatst bewerkt:
Was gezellig druk, patat was heerlijk, leuk om de bunker te zien en te ruiken en Rick (NwO) even gesproken.
Na enige keuzestress toch wat moois kunnen bestellen!
Bedankt voor de avond!

Had al een leuke bestelling staan , toch nog wat toppertjes gevonden, dus een kleine bestelllng gedaan. En even leuke babbel gehad over het " kooien " dilemma. Verder alles weer goed geregeld . + T- shirtje gehad. Thx!!

Helaas niet bij kunnen zijn, ziet er leuk en gezellig uit zo vaders met kinderen erbij! 😎

Ben benieuwd of de Megatron 500 of Buurt assortiment tegen een scherpere prijs ook nogmaals werd aangeboden. Daarnaast ook naar de andere aanbiedingen!

Goed gedaan Vuurwerkpap!

Een bestelling rijker,
wat eten rijker,
wat info rijker tijdens een rondleiding bij de bunkers o.a. over het kooien verhaal en wat gaan ze doen qua bestellen voor komend jaar ivm dat verbod wat in de lucht hangt,
en ook wat plaatjes rijker :thumbup:
Portemonnee daarentegen is weer iets armer :bonk:
Was best gezellig en leuk om weer even kruit te snuiven,hopelijk kunnen we het volgend jaar weer over doen.
Owja das waar ook nog een FU shirt meegekregen :d

Bijlagen

• IMG20251107194208.jpg
    IMG20251107194208.jpg
    3,2 MB · Weergaven: 82
  • IMG20251107194200.jpg
    IMG20251107194200.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 71
  • IMG20251107194103.jpg
    IMG20251107194103.jpg
    3,4 MB · Weergaven: 74
  • IMG20251107194054.jpg