[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Mocht Pap nog over (nieuwe) aanbiedingen nadenken, ik ben nog op jacht naar het volgende lijstje:

1. Ultimate City Trip
2. Turbo Display Box 100
3. Hardcore Helium
4. Precious Gold
5. Terracotta / Pitbull / DRGN Titan
6. Sutorobo Taki
7. GBV Melkbus

We houden de site & het forum topic nauwlettend in de gaten. :thumbsup:

Ja! Wat een toppertje was dat!

Ik lees toch ook maar dat komt misschien door de freaks mensen de draaizonnen waarderen. Vulcan heeft er ook nog wat als ik me niet vergis.

Heb er al weer zin in😁

Draaizonnen, fonteinen en dergelijke zijn leuke meepakkers om aan een minimum bedrag te komen, zijn zeker leuke items.

Wellicht niet eens voor aankomend oudjaar, maar om te bewaren.

Vraag 1: Wanneer komt de Nitro beschikbaar om te bestellen ? Staat overigens wel op jullie site maar nog niet te bestellen helaas.

Vraag 2: komen de Caïro’s nog in de aanbieding?

We waren even druk deze week me de eerste pallets vuurwerk die zijn binnen gekomen! Maar tijd voor wat antwoorden:

@Brabantse Beuker , Je mag zeker verwachten dat er leuke 30mm bakken in de actie komen deze avond!

Vraag1 van Bombaklad: We wachten nog op een definitief antwoord, er is blijkbaar wat uitdaging bij dit product en voordat we mensen teleur gaan stellen willen we zeker weten dat deze in productie is. Ik verwacht over 1-2 weken een definitief besluit hoe we daarmee verder gaan. Worst-case komt er een andere box in dezelfde lijn: Dynamite.

Vraag2: Zeker! Ik weet niet hoe je het doet maar we hebben vandaag de karton prijs voor Cairo aangezet: Bestel er 6 en gebruik code: VWC2025 en je ziet de karton prijs! We verkopen 6xCairo voor 150EUR en de voorraad is beperkt!

Daar zijn we dan! Freak-Avond aankondiging met ook dit jaar weer exclusieve aanbiedingen EN artikelen die NIET op onze site staan en daar ook niet gaan komen.
Natuurlijk scoor je ook weer leuke merchndise gesponsord door onze leveranciers en kun je een rondleiding winnen bij 1 van onze distribiteurs op locatie.

Uiteraard zorgen we ervoor dat jullie geen honger of dorst krijgen!

Aankondiging geheel met behulp van AI :-D

Bekijk bijlage 1813039
Leuk! Ik heb hem in mijn agenda gezet

Daar zijn we dan! Freak-Avond aankondiging met ook dit jaar weer exclusieve aanbiedingen EN artikelen die NIET op onze site staan en daar ook niet gaan komen.
Natuurlijk scoor je ook weer leuke merchndise gesponsord door onze leveranciers en kun je een rondleiding winnen bij 1 van onze distribiteurs op locatie.

Uiteraard zorgen we ervoor dat jullie geen honger of dorst krijgen!

Aankondiging geheel met behulp van AI :-D

Bekijk bijlage 1813039
Ook ik ben erbij met de kids, erg leuk!

Iemand ervaring met de atomic bomb? Qua prijs zit ik eraan te denken deze maar al even bij te bestellen.
Ik zie de atomic bomb van classick pyroshow bij mij nu voorbij komen voor 39.95
Vraag mij af waar die 1 kilo kruit van komt met 40 shots en 25mm best flink voor die prijs. Video ziet er ook erg goed uit. Hopelijk ook in de straat

Back
Bovenaan