[Freakactie 2025] Vuurwerk Outlet Gelderland

Hallo Vuurwerkfanaten!

Het jaar 2022 leek een recordjaar dat niet meer te verbreken viel. Dat hadden we goed mis!
Opnieuw werden afgelopen jaar, 2023, de records weer verbroken, en DIK!

We zien dat steeds meer mensen het geen probleem vinden om een eind te rijden naar onze winkel, bij Arnhem langs de A12. Zo komen onze klanten dan ook echt uit het hele land.
Met vuurwerk van Vuurwerkmania, Rubro, Katan, Broekhoff en Magnum hebben we voor elk wat wils.

Afgelopen jaar zijn onze bunkers opnieuw vrijwel volledig leeg verkocht. We proberen nu weer mooi aanbod te krijgen voor jullie.
Ook dit jaar lijken de nieuwe inkoopprijzen verder omhoog te gaan, dus wacht niet te lang!

Twijfel jij om nu geld uit te geven, met de gebeurtenissen van 2020/2021 jaar in je achterhoofd? Dat snappen we volledig!
In 2020 en 2021 hebben wij bij bekendmaking van het verbod direct de keuze aangeboden tussen; annuleren, doorschuiven naar volgend jaar of omzetten in een waardebon. Geannuleerde bestellingen zijn direct 100% terugbetaald.
De kans lijkt gelukkig erg klein, maar mocht er dit jaar onverhoopt toch weer een verbod op F2 vuurwerk komen, dan zullen we die situatie zo snel en gepast mogelijk met jullie oplossen!

De Freak-artikelen zijn hier te bestellen:
http://vuurwerkoutletgelderland.nl/65-freak-actie
Andere artikelen uit onze webshop kunnen ook aan de bestelling toegevoegd worden, indien voorradig.

Groeten,
Vuurwerk Outlet Gelderland

Dorpstraat 55
6923 AD, Groessen
[email protected]

Volg ons ook op Facebook:
www.facebook.com/VuurwerkOutletGelderland/
en Instagram:
www.instagram.com/vuurwerk_outlet_gelderland/

Banner Freak actie_2024_aanbetaling.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn nog een winkel open, zit naar de prijzen te kijken maar voor mijn gevoel staan ze aardig hoog?
Turbo display voor 52,50, staan elders rond of onder de 30? Zo zijn er we meer artikelen die behoorlijk hoger staan?

Altijd mooi dat er zo vroeg al een winkel beschikbaar is. Voor mij toch even te ver, zeker omdat de prijzen goedkoper zijn, maar hier in de buurt een winkel nog wel een stuk goedkoper. Tja, dan is de keuze snel(ler) gemaakt.
Succes met een goede verkoop gewenst.

Afgelopen jaar hier een mooie bestelling geplaats, en heel tevreden geweest. Alles netjes klaargezet en binnen paar minuten stond ik weer buiten :wink: Even wachten tot ze gaan aanvullen en dan komt de bestelling vanzelf

Prettige zaak. Helaas zijn de freakprijzen van een paar jaar terug ook hier verleden tijd.

Fijn nog een winkel open, zit naar de prijzen te kijken maar voor mijn gevoel staan ze aardig hoog?
Turbo display voor 52,50, staan elders rond of onder de 30? Zo zijn er we meer artikelen die behoorlijk hoger staan?
Doe mij eens een berichtje waar die dingen voor onder de 30 staan?

In mijn optiek moeten we blij zijn dat er überhaupt nog winkels zijn die de moeite nemen ons te verblijden met hun acties. Ik vind het in ieder geval top. En ja alles wordt duurder voor iedereen. Hebben we niet voor gekozen helaas. Ook dit jaar geweest welliswaar in de losse verkoop maar toch nog een paar leuke blokken kunnen scoren. Fijne zaak en mooi ingericht!

Koen, gaan de Katan special blokken ook weer komen dit jaar?

Top winkel, afgelopen jaar een flinke bestelling gedaan en alles zeer soepel verlopen. De enige freak winkel dat ik weet wat er voor kiest om met een Aanbetaling te werken. Dit is een dikke vette plus! Mijn bestelling kan je dit jaar weer tegemoet zien mits het aanbod weer wat ruimer is dan op
Dit moment!

Gaaf om te zien dat er weer een freakwinkel is. Voor mij iets te ver rijden, voor de gelukkige die nabij woont dikke winst. Succes!

Hier ook een aantal jaren op rij met plezier mijn bestellingen geplaatst en opgehaald. Fijne zaak met goede service. De prijzen zijn vergeleken met anderen iets minder interessant geworden idd.

Ook weer aflopen jaar top geholpen! Dus binnenkort maar weer eens de eerste bestelling plaatsen.
Fijn dat jullie er weer zo vroeg bij zijn :thumbsup:

Katan Special 2, 4, 5 en 6 staan erop.
De rest is nog de vraag if die er opnieuw weer komen.
We zij ook met Hello Fireworks bezig. Daarvan zijn de Forza's eigenlijk gelijk aan de Specials. Deze proberen we interessant geprijsd aan te gaan bieden.

Voor Vuurwerkmania, Rubro, Magnum zullen we waarschijnlijk op het nieuwe aanbod moeten wachten.

Welke batch van de katan #4 is het? Had deze afgelopen jaar maar deze versie was niet wat ik er van verwachtte :shocked:

Na het commentaar over de prijzen, hebben we er nog kritisch naar gekeken.
Het lijkt erop dat we te enthousiast waren met online gaan. :bonk:
Het idee was om zoveel mogelijk dezelfde prijzen te hanteren als vorig jaar aan het begin van het jaar.
Echter hadden we over het hoofd gezien dat we eind augustus de prijzen al hadden laten stijgen. Deze prijzen hadden we overgenomen ipv die van begin 2023.
Dit hebben we nu gecorrigeerd en hopen dat dit meer aan de verwachting voldoet :tongue2:

https://vuurwerkoutletgelderland.nl/20-alle-producten?id_category=20&n=74

Een volgende stap is het herstellen van video's, aangezien het Youtube account van Katan is verwijderd.
Daarnaast gaan we een selectie maken van Hello Fireworks. Zijn daar al verzoekje voor? :D

Na het commentaar over de prijzen, hebben we er nog kritisch naar gekeken.
Het lijkt erop dat we te enthousiast waren met online gaan. :bonk:
Het idee was om zoveel mogelijk dezelfde prijzen te hanteren als vorig jaar aan het begin van het jaar.
Echter hadden we over het hoofd gezien dat we eind augustus de prijzen al hadden laten stijgen. Deze prijzen hadden we overgenomen ipv die van begin 2023.
Dit hebben we nu gecorrigeerd en hopen dat dit meer aan de verwachting voldoet :tongue2:

https://vuurwerkoutletgelderland.nl/20-alle-producten?id_category=20&n=74

Een volgende stap is het herstellen van video's, aangezien het Youtube account van Katan is verwijderd.
Daarnaast gaan we een selectie maken van Hello Fireworks. Zijn daar al verzoekje voor? :D

Bedankt dat jullie dit doen.
Ik vind de prijzen heel netjes.
Ga zo door en laat me verassen wat er nog voor moois komt.

Back
Bovenaan