[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet Gelderland

Onder de Rebel 2.0 staat dat deze tijdelijk niet beschikbaar is ivm mogelijk kooienverbod, maar ik kan deze wel gewoon bestellen. Klopt dit wel?

Onder de Rebel 2.0 staat dat deze tijdelijk niet beschikbaar is ivm mogelijk kooienverbod, maar ik kan deze wel gewoon bestellen. Klopt dit wel?
Dit is volgens mij oude tekst, deze stond namelijk eerder op inactief. Ik denk dat ze simpelweg de tekst niet meer hebben aangepast, dus schoonheidsfoutje ;)

Excuus!
Klopt, deze was tijdelijk niet beschikbaar wegens het mogelijke verbod op whirl effecten. Dat is gelukkig van de baan, dus deze zijn weer beschikbaar!
We hebben de tekst aangepast. Bedankt.

Sorry voor de late reactie.
Nee, de Black dragon box zit niet in kooi. Alles wat nu online staat, kan gewoon besteld worden.

Ter vervanging van een aantal producten in kooi, zijn we nu op zoek naar mooie producten van:
World's Toughest Fireworks / Vuurwerktoppers

Hebben jullie tips / verzoekjes?

Het zijn geen vervangers voor compounds maar als jullie toch bestellen bij WTF dan graag ook de Fountain Orchestra en Sparkling Wheel mee bestellen. Dan kom ik zeker even langs aangezien die toppers hier in de buurt niet goed te krijgen zijn.

Voor de compounds misschien Pro Xplosion overwegen?!

Back
Bovenaan