[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet Gelderland

Tof om te zien dat je alweer los bent Koen. Succes gewenst! Super winkel, vlotte doorloop en prettig contact!

Dank voor het snelle antwoord Koen.
Ik houd je webshop in de gaten dit jaar.

Volgens mij had ik vorig jaar ook pas rond de zomer besteld bij je!

Bedankt voor de snelle antwoorden.
Voor de allereerste keer kom ik naar je toe. Eerste bestelling van het jaar is de deur uit 🥳.

Cairo Crackling klopt. Deze bieden we enkel per karton aan omdat veel mensen hier specifiek om vragen.
De marge van dit artikel is standaard al zo laag, dat we er niet meer korting op geven. Los bieden we hem niet aan.

Ook de Spain Fanstyle klopt. Als ze deze voor €110,- aanbieden, dan willen ze hem wel héél graag kwijt... Daar kunnen wij het niet voor doen.

Alle Freak prijzen zijn gelijk aan de prijzen van begin vorig jaar.
Dat is niet helemaal waar, de Edition 1,2 en 3 kocht ik begin vorig jaar voor 66,50 bij jullie. Deze staan er nu op voor 75.

Afgelopen jaar weer wat mooi spul besteld hier. Goede en snelle service, top! Ook dit jaar weer mooi spul bestellen hier! :)

Sorry voor de late reactie!
We zijn in gesprek met Hello Fireworks.
Welke artikelen zouden er echt bij moeten komen volgens jullie? We doelen dan op losse cakes.
Alle compounds staan sowieso weer op de nominatie, dus ook Rebel 2.0 en Crazy Bull (vervanger Tyrant).

Sorry voor de late reactie!
We zijn in gesprek met Hello Fireworks.
Welke artikelen zouden er echt bij moeten komen volgens jullie? We doelen dan op losse cakes.
Alle compounds staan sowieso weer op de nominatie, dus ook Rebel 2.0 en Crazy Bull (vervanger Tyrant).
Goed om te lezen dat de Rebel 2.0 komt! Al een prijs in gedachte?

Zelf lijkt mij de Tropicana een leuke toevoeging onder de “losse cakes”.

Back
Bovenaan