[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Logisch toch, ze zijn hun mooie opgebouwde bussenis kwijt, geef ze even de tijd met iets te komen en anders niet. Die Cat1 freakacties zijn om te huilen dus dan beter maar niks zeggen.
Tja,wat je maar logisch vind....verbod komt niet uit de lucht vallen he.
Een reactie naar de klanten die al die jaren bij hun gekocht hebben zou toch ook wel te waarderen zijn....
 
Tja,wat je maar logisch vind....verbod komt niet uit de lucht vallen he.
Een reactie naar de klanten die al die jaren bij hun gekocht hebben zou toch ook wel te waarderen zijn....
Geef ik wel voor je, het is kut. Zij hebben geen grote opslagbunkers en meerdere verkooplocaties nodig om wat cat1 pruttelspul te verkopen. Dus wat wil je van ze horen? Je kan dit zelf toch wel invullen.
 
Geef ik wel voor je, het is kut. Zij hebben geen grote opslagbunkers en meerdere verkooplocaties nodig om wat cat1 pruttelspul te verkopen. Dus wat wil je van ze horen? Je kan dit zelf toch wel invullen.
Er vraagt volgens mij iemand om wat outlet eventueel met verkoop in duitsland gaat doen,is het dan raar dat je een reactie verwacht?
Aangezien ze wel regelmatig op dit forum ingelogd zijn?
En dat wat jij mij vertelt dat gooi ik maar onder het kopje 'beetje interessant doen'....
Ik ben al jaren klant bij outlet en weet echt wel dat het een kloten situatie is voor hun en iedere andere verkoper van vuurwerk.
 
Er vraagt volgens mij iemand om wat outlet eventueel met verkoop in duitsland gaat doen,is het dan raar dat je een reactie verwacht?
Aangezien ze wel regelmatig op dit forum ingelogd zijn?
En dat wat jij mij vertelt dat gooi ik maar onder het kopje 'beetje interessant doen'....
Ik ben al jaren klant bij outlet en weet echt wel dat het een kloten situatie is voor hun en iedere andere verkoper van vuurwerk.
Het lijkt me aannemelijk en verstandig dat wanneer ze bezig zijn met het opzetten van verkoop in Duitsland, dat ze daar pas over communiceren wanneer alles duidelijk is. Het laatste wat je wilt is valse verwachtingen scheppen in dit soort situaties, daar hebben we al een overheid voor.
 

Misschien maakt het adres van deze site al iets duidelijk?

Niet persé, het andere forum waar je modje bent heeft al een artikel hier over.

Sinds 01-04-2020 al overgenomen, dus het is niet zo dat dit komt door het verbod.
Of Lucas moet een zeer ver vooruitziende visie hebben.

 
Niet persé, het andere forum waar je modje bent heeft al een artikel hier over.

Sinds 01-04-2020 al overgenomen, dus het is niet zo dat dit komt door het verbod.
Of Lucas moet een zeer ver vooruitziende visie hebben.

Ik zit er dus compleet naast.
Excuses voor de verwarring.
 
Back
Bovenaan