Torrr
VWC lid
Ja precies, ze weten het allemaal en toch komen ze pas in november/december uit hun ei gekropen. Vind het wel humorJe bent lid hier sinds 2008... dan weet je toch wel hoe dit werkt?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja precies, ze weten het allemaal en toch komen ze pas in november/december uit hun ei gekropen. Vind het wel humorJe bent lid hier sinds 2008... dan weet je toch wel hoe dit werkt?

Er vlak na waren ze dan weer heel erg goedkoop.Had ik laatst ook met een concert.. Wilde ik de hele tijd early bird tickets kopen want die waren met korting.. Wat denk je.. Vlak voor het concert waren er alleen nog maar dure tickets!
Heb je dit niet eerdere jaren ook gepost? Prijzen gaan altijd in stappen omhoog, eerder na de zomer al, en na Black Friday ook altijd. Hele jaar lage prijzen gehad...Heb een lijstje gemaakt met cakes enzo die ik binnenkort wilde bestellen.
Zie dat alle prijzen omhoog zijn gegooid..
Toxic - 34,95 > 39,95
Outburst - 34,95 > 39,95
Riakeo 500 - 27,50 > 29,95
Bloody Chamelon - 32,50 > 37,50
Zodiac - 95 > 129,50
Transbomber - 119 > 135
En ga zo maar door.
Dan kan ik net zo goed elders kopen.
Had ik laatst ook met een concert.. Wilde ik de hele tijd early bird tickets kopen want die waren met korting.. Wat denk je.. Vlak voor het concert waren er alleen nog maar dure tickets!
Neej niet eerder gepost, die prijsstijging is 27 nov 2025 laatst gecontroleerd versus 29 nov 2025.Heb je dit niet eerdere jaren ook gepost? Prijzen gaan altijd in stappen omhoog, eerder na de zomer al, en na Black Friday ook altijd. Hele jaar lage prijzen gehad...
Koop je elders, heeft een ander hier nog wat die er wel die paar pleuro meer voor over heeft...'t Is graag of niet hè
Gast heb je een plaat voor je kop? Koop je t toch lekker ergens anders, pyro outlet heeft het hele jaar super scherpe prijzen gehad en top aanbiedingen.Neej niet eerder gepost, die prijsstijging is 27 nov 2025 laatst gecontroleerd versus 29 nov 2025.
Die items zijn makkelijk elders te koop voor de zelfde prijs of minder.
Blijkbaar zijn mensen blind voor de flinke prijstiging toevallig rond de black friday sale.
Dat zal hem leren!Gast heb je een plaat voor je kop? Koop je t toch lekker ergens anders, pyro outlet heeft het hele jaar super scherpe prijzen gehad en top aanbiedingen.
Mensen zijn niet blind, mensen hebben de hersencapaciteit om vroeg in te slaan en de goede prijzen mee te pakken. Dat jij te laat bent is een 'you problem'.
Bij deze je ragebait beantwoord, ik heb er plezier aan beleefd waarvoor dank. Een fijn weekend en ik hoop dat je op een legoblokje stapt.