Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Janzeker wetenTurbo blink wel geinig voor die prijs
Echt?! Vind het echt hele scherpe deals! Ik heb de Blink en Roar combo ergens anders besteld en er in totaal €75 meer voor betaald. Moet er nog een pokke eind voor omrijden ook…Had er wel ietsje meer van verwacht..
Het gaat niet om de bestemming maar om de reis ofzo iets toch...?Echt?! Vind het echt hele scherpe deals! Ik heb de Blink en Roar combo ergens anders besteld en er in totaal €75 meer voor betaald. Moet er nog een pokke eind voor omrijden ook…![]()
Balen, Rocco!Echt?! Vind het echt hele scherpe deals! Ik heb de Blink en Roar combo ergens anders besteld en er in totaal €75 meer voor betaald. Moet er nog een pokke eind voor omrijden ook…![]()
Vanaf 15.00 kan je gewoon bestellen toch?Ik mis zeker wat want ik heb weer eens geen email gehad![]()
Duhhh, ik doel op dat ik niet weet wat er in de BF staat en of ik op mijn werk om 15.00 een wc op moet gaan zoekenVanaf 15.00 kan je gewoon bestellen toch?

Hoop schoon water in het rioolDuhhh, ik doel op dat ik niet weet wat er in de BF staat en of ik op mijn werk om 15.00 een wc op moet gaan zoeken![]()
Dat laatste sowieso... Nee gekkigheid. Ze hebben wel vaker producten speciaal voor Black Fridayik zie veel producten die er nog niet zijn, klopt dat? of begrijp ik zoals gewoonlijk weer alles verkeerd?
Lezenik zie veel producten die er nog niet zijn, klopt dat? of begrijp ik zoals gewoonlijk weer alles verkeerd?
Duhhh succesDuhhh, ik doel op dat ik niet weet wat er in de BF staat en of ik op mijn werk om 15.00 een wc op moet gaan zoeken![]()
Ik had in de wandelgangen gehoord dat de 200 shots 1.2 voor BF klaar stond maar dat de overheid daar helaas even een kooitje voor stak.Dat laatste sowieso... Nee gekkigheid. Ze hebben wel vaker producten speciaal voor Black Friday
Wat danLezen![]()
Ja, dan moet je even vanaf pagina 1 lezen. HahaWat dan?
Twee cakesets waar hele jaar regelmatig om gevraagd is, en paar beestachtige blinkbakken voor bodemprijzen.