[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

De korting die altijd achteraf op de mystery deals blijkt te zitten maakt het de gok waard voor mij. Als het iets blijkt te zijn dat niet helemaal naar mijn smaak is dan wordt dat verzacht door het feit dat het relatief weinig heeft gekost. Enige waar ik nu niet op wacht is een cakeset in plaats van een box. (of als ik iets zoals de geisha royal celebration krijg, maar zo kwaadaardig is vuurwerkoutlet niet)

Delicious Thunder vorig jaar gehad.

Mijn oom & tante kwamen in de middag langs voor alvast de beste wensen en ik wilde toch ff een potje met ze afsteken ook al houden ze niet zo van vuurwerk.

Overdag heb je natuurlijk niks aan een sierlijke pot, dus ik pakte de Delicious Thunder.
Was het eerste wat ik afstak en kan me de gezichten en opmerking nog zo goed herinneren: zo dan, en dit is legaal???

Mooi moment, was meer bijzonder dan de Color Hypnose om 00:00.

Echter heb ik voor dit jaar al de DumBum & Cubic Thunder aangeschaft en schiet niet graag potjes dubbel.

Knalcakes welke ik wel nog graag voorbij zou zien komen zijn: Delicious Thunder Final Edition & X-TREME!

Verder weer leuke toevoegingen hoor Outlet, het is dat ik de Bomb XL en Bunga 19 al heb, anders waren die er zeker bij gekomen.

Goedemiddag,

Wij hebben ook weer wat artikelen toegevoegd aan al onze winkels.

bunga 19
bomb xl 25's
Giga Golden Chrys
Special Willow Stars
Delicious Thunder
Klasek Scream Battery 25's

Met knallende groet,
Team Vuurwerk Outlet & Pyro Outlet Joure

Wat een heerlijke fluit cakes van Klasek zijn dit, echte aanrader voor in showtje de 31e.
Heb gelijk karton besteld!
Top aanvulling weer Outlet!

Back
Bovenaan